1 צפייה בגלריה
צופים. אילוסטרציה: מהפייסבוק של עמוד הצופים
צופים. אילוסטרציה: מהפייסבוק של עמוד הצופים
צופים. אילוסטרציה: מהפייסבוק של עמוד הצופים
ועדת הכספים אישרה ביום חמישי האחרון שישה מבנים חדשים לתנועות הנוער אריאל, הצופים בני עקיבא ובנות בתיה בהיקף של 2 מיליון שקלים.
מבנה עבור תנועות אריאל בנים ואריאל בנות ייבנו בשכונת חומת שמואל, מועדון נוער ייבנה במעלה הזיתים, מבנה עבור הצופים בתלפ"ז, בני עקיבא בשכונת גוננים, ובנות בתיה בשכונת רמות. התקציב אושר בוועדת הכספים ויובא מחר (יום ד') לאישור במועצת העיר.
עוד 7 סניפים בדרך
אישור זה מצטרף לשני סניפים אשר נמצאים בבנייה בימים אלו ממש - סניף ואדי ג'וז של הנוער העובד והלומד וסניף פסגת זאב של תנועת עזרא.
כמו כן נמצאים בהליכים סופיים לפני בנייה עוד חמישה מבנים - סניף בקעה בני עקיבא, בית הכרם של הצופים, הרחבה של סניף ארנונה של הצופים, סניף חומת שמואל של עזרא, ופסגת זאב לנוער העובד והלומד.
בירושלים פועלים 11 תנועות וארגוני נוער ביניהם: הצופים, השומר הצעיר, אריאל, בני עקיבא, המחנות העולים, הנוער עובד ולומד, נועם, תנועה מסורתית, עזרא, בנות בתיה, היכלי עונג, פרחי הדגל. במסגרתם פועלים למעלה מ- 40,000 חניכים.
ניר ברקת, ראש העירייה: "הצעירים הם מאה אחוז מהעתיד של ירושלים. אנחנו יודעים שכשאנחנו משקיעים בתנועות הנוער ובחינוך הבלתי פורמאלי, אנחנו בונים את המנהיגות הצעירה של העיר ומחזקים אותה".