1 צפייה בגלריה
המכללה העסקית חברתית. צילום: דוברות לשכת המסחר
המכללה העסקית חברתית. צילום: דוברות לשכת המסחר
המכללה העסקית חברתית. צילום: דוברות לשכת המסחר
להמריא לגבהים חדשים: במסגרת תכנית העבודה לשנת 2017, לשכת המסחר ירושלים החליטה להרחיב את סל השירותים אותו היא מעמידה עבור חברי הלשכה ובעלי עסקים ברחבי העיר, כאשר בקרוב יקום "קמפוס - המכללה עסקית חברתית". הקמפוס העסקי יעשיר את הידע האישי והמקצועי של החברים בקהילה העסקית, יהווה מרכז חי ופעיל עבור בעלי עסקים בירושלים והסביבה, ויתרום לצמיחתם האישית, הכלכלית והחברתית.
הקורסים וההכשרות המקצועיות יינתנו עבור המשתתפים, תוך מתן פלטפורמה לחברים להציג את ניסיונם המקצועי. חלק מימי העיון והקורסים יהיו ללא עלות לחברי הלשכה, במטרה להרחיב את הידע האישי והמקצועי ולסייע בהתפתחותם העסקית. ניתן יהיה להירשם דרך המייל והמוקד הטלפוני.
בקמפוס - המכללה העסקית חברתית, יתקיימו קורסים, סדנאות, מפגשי מנטורינג ונטוורקינג, כנסים, ימי עיון ואירועים עסקיים, ויעסקו בשלל תחומי ידע. ביניהם ניתן למצוא פיתוח עסקי, יזמות, ניהול פיננסי, משפט עסקי, שיווק דיגיטלי, סחר בינלאומי ועוד.
הפיתוח וההעשרה המקצועית יסייעו לשדרג את העסק בכלים חדשניים, ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים ולהיחשף להזדמנויות כלכליות רבות. כל זאת, כאשר המרצים מגיעים מן השורה הראשונה של הקהילה העסקית, בעלי ידע וניסיון מהארץ ומן העולם.
נשיא לשכת המסחר, מר דרור אטרי ציין: "הקמת הקמפוס- המכללה העסקית חברתית, מהווה בשורה מהפכנית עבור חברנו בקהילה העסקית, אשר יקבלו מכלול רחב של קורסים והכשרות מקצועיות. אלו יעשירו את הידע האישי, המקצועי והעסקי גם יחד".
* מייל ליצירת קשר - jerccom@inter.net.il.