לתושבי רחוב מאיר נקר שבשכונת ארמון הנציב נמאס מחוסר הביטחון השורר ברחוב: במהלך השבוע האחרון נזרקו לעבר בתיהם 24 בקבוקי תבערה מכיוון הכפר הסמוך ג'בל מוכאבר. לאחר שלפני יומיים (יום שני) התלקח בקבוק תבערה על אחד הבתים ברחוב וגרם להצתה של החצר, התכנסו הדיירים והחליטו על נקיטת צעד מחאה משמעותי: להגיע עם אוהלים ושקי שינה לכיכר ספרא ולהקים שם סוג של מאחז. "בבתים שלנו אנחנו לא מרגישים בטוחים, אז אולי בכיכר ספרא המלאה מאבטחים נוכל לעצום עין", הם מסבירים.
הבניין ששבר את שיא הפריצות איך הציעו לשמור על נתושבי ארמון הנציב? כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
עם זאת, יש לציין כי לאחרונה העירייה השקיעה למעלה משני מיליון שקל בריבוד וסלילה מחדש של הכביש ברחוב אבו רביע, מתוך תקווה שהמהלך יוריד את גובה הלהבות של הגורמים האלימים בשכונה, אך ללא הועיל.
העירייה: "ביטחון התושבים הינו בתחום האחריות והסמכות של משטרת ישראל. העירייה עושה ככל שביכולתה לסייע למשטרה להגברת הביטחון באזור. לאחרונה הותקנו לאורך רחוב מאיר נקר מצלמות אבטחה, תוגברה התאורה והוצבו מחסומים למניעת חניית כלי רכב ששימשו מסתור למיידי האבנים".
המשטרה: "אנו משקיעים משאבים רבים בביטחון תושבי כלל העיר ירושלים. בנוסף בארמון הנציב ישנה נקודת משטרה למענה מהיר ושירות מיטבי לתושבים, לפעילות סמויה וגלויה המתבצעת גם על ידי יחידות מחוזיות ומג"ב שהביאו למעצרם של חוליות פורעים שפעלו באזור. מתחילת השנה היו שישה אירועים של השלכת בקת"ב לעבר רחוב מאיר נקר, האחרון שבהם אתמול.
"משטרת ירושלים פועלת בכל הכלים העומדים לרשותה לאיתור ומעצר החשודים לשם מצוי מלוא הדין עימם ותמשיך לפעול בנחישות וללא פשרות למען בטחון התושבים".