חשיפת איבר המין ללא הסכמה, מין אוראלי בכפייה במכונית ושליחת ידיים אל החזה ולתוך המכנסיים של עובדות: אלה הם חלק מהאישומים שנכתבו בכתב האישום שהוגש בשבוע שעבר נגד איש העסקים וחיי הלילה אלעד ורון. ורון נאשם בעבירות של שני מעשי סדום ובמעשים מגונים בעובדות שלו.
לא ייאמן כמה קטנה הילדה שבה בוצע מעשה מגונה חשד: שוטר ביצע מעשה מגונה בנהגת שעצר כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
לאחרונה הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום חמור נגד ורון, הבעלים של מספר מקומות בילוי בעיר. מאחורי האישומים עומדות שתי עובדות בבר ובבית קפה שהיו בבעלותו (ששמם לא צוין במכוון בכתב האישום א.ב.ק.). מכתב האישום עולה התנהלות בעייתית לכאורה של ורון, שכוללת סדרה של מעשים מגונים בכפייה במקומות ובמועדים שונים.
וכך נכתב בכתב האישום: "ב־2013, בשעות הלילה, בשעה שאינה ידועה במדויק למאשימה, פנתה א"א לנאשם וביקשה ממנו לפעול לביטול חשבון של לקוחות ששהו בבר, פעולה הדורשת שימוש במחשב. הנאשם ביקש מא"א להתלוות אליו למחשב הממוקם במטבח, אף שהיתה עמדת מחשב סמוכה אליהם.
"בהגיעם למטבח יצא הנאשם למרפסת הסמוכה למטבח, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו ואז קרא לא"א להגיע אליו. בהגיעה למרפסת הופתעה א"א לראות את הנאשם עירום. או אז סגר הנאשם את דלת המרפסת ונעמד מול א"א באופן החוסם את גישתה חזרה למטבח....הוא הורה לא"א לגעת בו. בתגובה שאלה את הנאשם: "מה אתה עושה? השתגעת לגמרי? אתה שיכור?", אך הנאשם שב והורה לה לגעת באיבר מינו....
"מתוך רצונה להיחלץ ולעזוב את המקום נגעה א"א קלות באיבר מינו של הנאשם, ולאחר מכן פתחה את הדלת ועזבה נסערת את המקום. במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו".
הטיפול כתב האישום ממשיך ומתאר את האישום השני של א"א נגד ורון. "כשבוע לאחר האירוע המתואר באישום הראשון בכתב האישום, במועד ובשעה שאינם ידועים במדויק למאשימה, הגיעה א"א לבר לצורך טיפול ביחסי הציבור שעשתה עבור הבר", נכתב.
"בהגיעה לבר אמר הנאשם לא"א כי הודפסו עבורה עלונים חדשים על מנת שתחלקם במרכז העיר במטרה לפרסם את הבר והם נמצאים במשרד בקומה העליונה. הנאשם אמר לא"א כי הוא יתלווה אליה על מנת לפתוח את דלת המשרד הנעולה. מיד עם כניסתם למשרד, כשגבה של א"א מופנה לנאשם, נעל הנאשם את הדלת. הנאשם הפשיל את מכנסיו ותחתוניו ודחף את א"א על כיסא במשרד".
בכתב האישום נטען כי ביקש לבצע בה מין אוראלי תוך שהוא אומר לה: 'את כוכבת הפורנו שלי'. "במהלך המתואר הכניס הנאשם את ידו מתחת לחולצתה של א"א ונגע בחזהּ. א"א ניסתה לדחוף את הנאשם מעליה, אך הדבר לא עלה בידה כיוון שהנאשם נשען עליה.... א"א פתחה במהירות את דלת המשרד ועזבה את המקום. במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה סדום באישה שלא בהסכמתה החופשית".
הפגישה אישום נוסף נוגע לשנת 2013. "בשעה שאינה ידועה במדויק למאשימה, פגשה א"א את הנאשם בבית הקפה. הנאשם אמר לה שהיא תתלווה אליו ולשותפיו העסקיים לאירוע בקונסוליה הצרפתית על מנת שתחלק עלונים של הבר במטרה לפרסמו. לאחר שהחליפה בגדים בביתה והגיעה לבית הקפה הגיע הנאשם במכוניתו לאסוף אותה מבית הקפה. "משהבחינה א"א כי השותפים לא הצטרפו לנאשם שאלה אותו היכן הם, והנאשם השיב כי הם יגיעו לקונסוליה באופן עצמאי. לאחר האירוע בקונסוליה הציע הנאשם להסיע את א"א לביתה. מיד לאחר שנכנסה לרכב הכניס הנאשם את ידו מתחת לשמלתה של המתלוננת ונגע באיבר מינה... א"א צעקה על הנאשם שיעזוב אותה. הנאשם השיב לה: 'את לא הולכת לשום מקום' ונסע לחניה צדדית". על פי כתב האישום שם ביצע בה מעשה מעשה סדום שלא בהסכמתה החופשית.
האישום הרביעי והאחרון מגיע מכיוונה של עובדת אחרת, צעירה יותר, שעבדה אצל ורון כמלצרית "ב־2013, או סמוך לכך, הגיעה ב"ב לעבוד כמלצרית", נכתב בכתב האישום. "הנאשם הורה לה לעלות למשרד ולהחליף את חולצתה לחולצה שהמלצרים נוהגים ללבוש במקום. הנאשם עלה עם ב"ב למשרד, נעל את דלת המשרד וביקש ממנה להחליף חולצה כשהוא מסתכל עליה. ב"ב ניאותה לעשות כן בשל חששה לאבד את מקום עבודתה והסירה את חולצתה בנוכחות הנאשם.
"בזמן החלפת החולצה פתח הנאשם את מכנסיו, נגע באיבר מינו, תוך שהוא נוגע בחזה של ב"ב שלא התנגדה למעשיו עקב חששה לאבד את משרתה, עד שהגיע לפורקן מיני, הכל תוך שהוא מנצל את יחסי המרות שלו".
על פי כתב האישום ורון חזר על המעשה מספר פעמים. "בהזדמנות אחת ניסה הנאשם להכניס בכוח את ידו למכנסיה, אך ב"ב העיפה את ידיו והנאשם חדל ממעשיו. בהזדמנות אחרת הכניס הנאשם את ידו מתחת
למכנסיה של ב"ב ונגע באיבר מינה. במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה מגונה באדם שמלאו לו שמונה עשרה שנים תוך ניצול מרות ב