שכונות התפר שוב על הכוונת: משפחת בן סאסי המתגוררת בפסגת זאב הופתעה לגלות השבוע קליע של אקדח בבריכת השחייה הפרטית שלה. "קרה לנו נס", אומר אב המשפחה. המשטרה: "מדובר בכדור תועה שנורה ממחנה הפליטים שועפאט".
מה עוד זורקים תושבי שועפט על פסגת זאב? בית ספר תחת התקפה כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
הסיפור התרחש ביום שבת האחרון, אז נכנסה בת המשפחה לשחייה בבריכה המותקנת בגינה ולפתע גילתה בקרקעית קליע. "נדהמתי כשהיא הביאה לי אותו", אומר האב יצחק. "הבנתי מיד שהוא נורה מעבר לגדר ההפרדה".
המשפחה מתגוררת ברחוב חיים גבריהו שבפסגת זאב, הצמוד לגדר המפרידה בין השכונה לכפר הפלסטיני ענתא ולמחנה הפליטים שועפאט, משם על פי המשטרה נורה הקליע.
בן סאסי טוען כי למרות הרגיעה היחסית, חייהם של תושבי של השכונה עדיין קשים מאוד. "אנחנו בקושי עוצמים עין בלילה כי יש יריות ופיצוץ כוורות זיקוקי דינור בכל חתונה, שמחה משפחתית, סיום לימודים ומה לא", הוא מספר. "כבר לפני כשנה, במהלך אירועי הקיץ האחרון, נורה קליע לעבר סלון השכנים שלנו שגרים מעלינו וגם אז התרחש נס ואף אחד לא נפגע. מתי כוחות המשטרה והאכיפה יתעוררו".
בן סאסי מספר כי הוא ואשתו עושים כל העולה בכוחם כדי לשמור על בטחון שלושת ילדיהם, ולכן הציבו בגינה הביתית בריכה. "אני מזמין כל יום את החברים של הילדים לבלות בבריכה במקום שיסתובבו ברחובות", הוא מוסיף. "הילדים מגיעים, מפטפטים, מביאים גיטרות ושרים. אני עושה הכל כדי להגן עליהם, אבל הנה - גם הגינה הפרטית הפכה למסוכנת. בקלות הקליע הזה יכול היה לפגוע במישהו".
המשטרה: "מדובר בכדור תועה שהגיע מכיוון מחנה הפליטים שועפאט. משטרת ירושלים ומג"ב עוטף ירושלים מבצעים פעילות במחנה הפליטים למניעת אירועים מסוג זה".