כך תטרידו את בכירי המשק: תומכי פלג חרדי בעיר פרסמו מדריך טלפוני הכולל אלפי מספרים של אישי ציבור ובכירי משק בישראל כמחאה על דחיקת רבניהם וההחלטה לא לפרסם מודעות בעיתון המזוהה איתם. המטרה ברורה: לעודד את תומכיהם להטריד אותם טלפונית. בין הבכירים שנחשפו: רמי לוי ומנכ"לי אורנג', בזק והמשביר לצרכן.
לא תאמינו למה החרדים מפחדים מהספורטק קמפיין על אוטובוסים: לבוש קצר מקצר חיים כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
המאבק על ההנהגה הרוחנית במגזר החרדי הוביל בשנים האחרונות לעימותים חריפים ולהטרדות קשות כלפי בכירי המשק, זאת בעקבות טענות מצד אנשי 'הפלג הירושלמי' לחרם פרסומי על עיתון 'הפלס', בראשו עומד מנהיגם שמואל אוירבך. כעת המאבק עולה שלב, ותומכיו הכועסים פרסמו ספר טלפונים הכולל פרטים וטלפונים אישיים של מאות מבכירי המשק, לצד קריאה למחות בפניהם על ההחלטה לא לפרסם בעיתונם ועל הדרת הפלג מההנהגה.
בחוברת, שהודפסה באלפי עותקים במהדורות כיס, נאגרו קרוב ל־1,000 טלפונים ופרטים אישיים של ראשי חברות מכל תחומי המשק הישראלי, כגון מזון, תקשורת, תחבורה, נדל"ן, בנקים וחשמל. בין השמות הבולטים נמצאים איש העסקים רמי לוי, מנכ"ל אורנג' חיים רומנו, מנכ"לית בזק סטלה הנדלר, מנכ"ל המשביר לצרכן אסף בן דב ובעלי שופרסל שלום פישר.
לצידם מככבים אישי ציבור, מנהלי משרדי ממשלה ולשכת הפרסום הממשלתית, כשהכוונה הסופית היא שהתומכים יתקשרו למחות על ההחלטה לא לפרסם בעיתונם.
בתוך כך, יש גם סמל חדש למאבק. מדובר באברהם טריגר, תושב העיר שנאשם בקשירת קשר לביצוע עוון ושידול להטרדה באמצעות קו טלפוני מיוחד. לפני כשבוע הוא הפתיע את תומכיו כשהודיע לאחר שחרורו למעצר בית כי לא יחדול ממאבקו. בהודעה מוקלטת ששיגר לתומכיו הכריז על "הגברת המחאה" ועל חרם לקוחות חדש שמופנה כלפי קופת חולים מאוחדת ובנק מרכנתיל.
על פי הממצאים שהוצגו בבית משפט השלום בפתח תקווה, טריגר שידל להטריד חברות ענק במשק. לטענת המשטרה מדובר באלפי שיחות טלפון שבוצעו כלפי עובדים ומנכ"לים של כ־40 חברות, כשהמטרידים השתמשו בפקסים, מסרונים, מיילים וטלפונים בשעות היום והלילה המאוחרות עד כדי שיתוק פעילותם.
באחד המקרים עובדת באחת החברות נאלצה לעזוב את הארץ ולחבריה לעבודה כתבה: "טוב שאני יוצאת לחו"ל, אני לא יכולה לחיות פה". במשטרה טענו שהיקף ההטרדות, שכולל למעלה ממאה תיקי חקירה, חייב את התערבותו הישירה של מפכ"ל המשטרה.
כזכור, מאז פטירת המנהיג החרדי הרב יוסף שלום אלישיב נוצר קרע בין ההנהגה החרדית בירושלים למקבילה החרדית בבני ברק. הקבוצה הירושלמית שבראשה עומד הרב שמואל אוירבך משכונת שערי חסד פתחה את עיתון 'הפלס' ובהמשך אף התמודדה בבחירות המקומיות בתור סיעת 'בני תורה' העצמאית. בהסכם הקואליציוני שלהם מול ראש העירייה ניר ברקת התחייבה העירייה לפרסם מודעות בעיתון.