הטיול בפארק הסתיים בתקיפה אכזרית. כך נטען בכתב אישום שהוגש נגד צעיר בן 20 משועפאט. הצעיר מואשם כי ארב לתיירת בת 28 בזמן שטיילה עם הכלב שלה בפארק בגבעה הצרפתית, קפץ עליה כשהיתה בסמטה חשוכה וניסה לאנוס אותה. עובר אורח שהיה במקום גרם לתוקף לברוח לפני שהספיק לבצע את זממו.
"חבריי לכיתה אנסו אותי בטיול השנתי" מה קרה לחשוד באונס בתא המעצר? כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
המקרה אירע ביום שישי לפני האחרון, בשעה בשש בערב, אז שהתה התיירת עם כלבה בפארק הסמוך למינהל הקהילתי. במקום שהו באותה העת מבקרים נוספים.
על פי האישום, הצעיר הגיע למקום, החל לשחק עם הכלבים ואף שאל לשמותיהם. זמן לא רב לאחר מכן יצאה התיירת יחד עם כלבה לכיוון ביתה. הנאשם הבחין בה הולכת לבדה ועקב אחריה. כאשר פנתה התיירת לדרך קיצור הבחינה כי הצעיר פוסע מאחוריה ונבהלה. על פי כתב האישום, הוא הניח את ידיו על כלבה של התיירת, וזו ביקשה ממנו להפסיק. בתגובה הוא תפס אותה בכתפיה, אחר כך הפיל אותה על בטנה, סובב אותה על גבה ושוב על בטנה, כאשר הוא מונע ממנה לקום בגופו.
כל אותה העת התנגדה התיירת וניסתה לצעוק ולהיחלץ מאחיזתו. כשנדמה היה לה שהיא מצליחה להימלט קפץ עליה הנאשם, כרך את זרועו סביב צווארה ובידו השנייה סתם את פיה, עד שהתקשתה לנשום והרגישה שהכרתה מתערפלת.
במהלך התקיפה, מציין כתב האישום, ניסה הצעיר להרים את מעילה של הצעירה ולהוריד את מכנסיה, אלא שאז עבר מישהו במקום, והנאשם, אשר נבהל מנוכחותו, עזב את התיירת וברח.
הוא נתפס זמן קצר לאחר האירוע, הודה בחקירתו ואף שחזר את המעשה. הפרקליטות הגישה נגדו בקשה למעצר עד תום ההליכים.