נחש שחדר לשטח של גן ילדים בשכונת גילה עורר בהלה בקרב הילדים והצוות המקצועי. בעודו זוחל בחצר הגן התקשרה הגננת למוקד העירוני כדי לקבל מענה לבעיה, אך לטענתה נמסר לה שזה לא תפקידם ושעליה להזמין לוכד פרטי. בלית ברירה הרגה הסייעת את הנחש במו ידיה.
מה קרה לנחש שחדר לגן ילדים בבית צפאפא? איפה יש מסמרים חלודים במקום משחקים? כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
מי שהבחינו ראשונים בפולש היו אנשי הצוות החינוכי, שמיהרו להכניס את הילדים לתוך הגן וסיפרו להם שזו לטאה גדולה. אחרי שפנתה למוקד העירוני דיווחה הגננת גם להורים על המתרחש, ואחד מהם פנה למוקד העירוני אך לטענתו הם התנערו מאחריות גם כלפיו.
כאשר הבינו בגן שהישועה לא תבוא מהמוקד נאלצה הסייעת להרוג את הזוחל בעצמה באמצעות כלי מתכת. אחרי סיום האירוע הזמינו ההורים לוכד נחשים מכספם, שסרק את חצר הגן ואת סביבתו בחיפוש אחרי נחשים נוספים.
העירייה: "קיים נוהל מסודר למקרים כאלה שמוכר לכל הגננות, מנהלי בתי הספר ועובדי המינהלה, שקובע כי במקרה ומתגלה נחש במבנה חינוך על הצוות החינוכי להזמין מיד לוכד נחשים כדי למנוע כל סכנה לתלמידים.
"לאחר מכן הצוות מקבל החזר ממנח"י בהצגת החשבונית על שכירת לוכד הנחשים. הנוהל נוצר במטרה לתת מענה מהיר למקרים כאלה והצוות החינוכי היה צריך לפעול בהתאם לנוהל. מנח"י ישלחו רענון של הנוהל לכל גני הילדים. חשוב לציין שתשובת מוקדני 106 היא התשובה הנכונה, שכן רק לוכדי נחשים מקצועיים מיומנים בלכידת נחשים ולכן הם הכתובת ויש לפנות אליהם באופן ישיר".