חיי הלילה של ירושלים מתפשטים גם למגזר החרדי: בבר החרדי 'קרעטשמע' (בית מרזח באידיש), שנמצא בלב סמטאות שכונת גאולה החרדית, מציעים למבלים ארוחות בשר וחמין לצד בירות מהחבית, יינות ואלכוהול משובח. לבר, שפתוח כל לילה עד לקראת חצות, מגיעים עשרות בחורי ישיבות וזוגות נשואים, שלוגמים להנאה מהאלכוהול שמספק 'בית המרזח', שהפך ללהיט אצל תלמידי הישיבות ותושבי האזור.
מהומות חרדים בגלל הקפה שפתוח בשבת הסלב של החרדים חזר בשאלה והפך לנומרולוג כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
כפי שמקובל בעולם חיי הלילה החילוני, שבו נוהגים לסגור מדי פעם את הבר ולהחליף 'ליין', גם הנסגר תקופה מסוימת אחרי שהחל לפעול, ובחודשים האחרונים עבר שיפוץ פנימי נרחב. משקיבל אישורים מהעירייה וממשרד הבריאות הוא נפתח מחדש והפך לבר החרדי הראשון בירושלים.
'
חלל המקום נבנה בחלקו הגדול מעץ ועוצב בסגנון של בר־מסעדה. על הקירות תלויים שלטים שמזכירים עיירה היהודית ציורית מאירופה, לצד מעין ארון קודש.
גם העובדים מתלבשים בלבוש היהודי המסורתי וחובשים לראשם קסקט. חברו של בעל המקום, זיסל כהן, מספר שאחרי שעלה מארצות הברית הוא התחבר לעולם המסעדנות הישראלי, וכשסיים את לימודיו כשף ביקש לפתוח בר מקורי לאוכלוסייה החרדית. לדבריו, מכירת האלכוהול, שאינה מקובלת במגזר, נולדה ביוזמת חבריו המבוגרים, שמכירים את חיי הלילה שמחוץ לרחוב החרדי.
במהלך היום אפשר לקיים במסעדה אירועים כבריתות וארוחות, ולקראת הערב האורות מתעמעמים והמקום הופך לבר לצלילי מוזיקה יהודית אותנטית. בסופי השבוע פועל הבר הכשר במתכונת ארוכה עד שעות הבוקר המוקדמות. תלמיד ישיבה שמבלה שם בקביעות מספר שבשעות הערב המוקדמות ציבור הלקוחות מורכב ברובו מאנשים עובדים וזוגות שמבקשים להתנתק מחיי היומיום של הישיבה. בשעות הלילה מגיעים צעירים שמבקשים לשתות בירה ואלכוהול. "לא נקרא לו בר, כי לא מכירים את המילה הזו אצלנו, אבל הוא מוכר אלכוהול", הוא מסביר.
תושב האזור מעיד שעד כה לא נרשמו שום מעשי אלימות או שוטטות של שיכורים ברחוב הסמוך לבר. לדבריו, הסיבה לכך היא הרגלי השתייה המרוסנים של בני המגזר והעובדה שהבר נמצא באזור חרדי מובהק, שהמבקרים בו מחויבים לשמור על השקט בשעות הלילה המאוחרות.