גופי התקשורת החרדיים, שפועלים באמצעות הטלפון ועומדים להיסגר בעקבות יישום השלב הבא של מהפכת הסלולר, פתחו לאחרונה במחאה יוצאת דופן: מתקפת שיחות למשרד ראש הממשלה, שהוא כיום גם שר התקשורת. התוצאה: המרכזייה קרסה ונחסמה. מובילי המאבק מבטיחים להמשיך במאמציהם עד שהגזרה תבוטל.
מוזיאון המדע: מלבישים את דה־וינצ'י חרדים בהר נוף: אוניברסיטה זה פיתוי לשכונה כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
במגזר החרדי התרחב לאחרונה שוק הרדיו האלטרנטיבי שאפשר להאזין לו בטלפון. 'קווי הנייעס', כפי שהם מוגדרים, הפכו לשוק שמגלגל מאות אלפי שקלים בשנה, בעיקר בזכות הסכם דמי הקישוריות שחברות הסלולר מעבירות כתמלוגים למנהלי קווי החדשות. אולם כעת מהפכת הסלולר שהחלה לפני כמה שנים הגיעה לפעימה שנועדה לבטל את תשלום דמי הקישוריות, ולכן קווי החדשות יפסיקו לקבל את הכספים.
על רקע יישום הפעימה התאגדו מנהלי קווי החדשות יחד עם בעלי קווי שירות מתחומים נוספים ופתחו במאבק לביטול הגזירה שלא תאפשר להם להמשיך לפעול. במקביל לעתירה לבג"ץ קיבלו שבוע שעבר מאות אלפי המשתמשים בקווי החדשות, הרשומים במאגר המאזינים שיחה מוקלטת שבה התבקשו להתקשר למשרד ראש הממשלה ולדרוש את דחיית הפעימה. בהקלטה נטען שמדדובר ב'גזירה' על הציבור החרדי, שכן לדבריהם רוב המאזינים משתמשים בקווי הטלפון הללו כדי לשמוע שיעורי תורה, לקבל מידע ולמען שירותי גמילות חסדים.
קו טלפון של המאבק אף הציע למאזיניו פנייה ישירה למשרד ראש הממשלה בלחיצת כפתור, שהפנתה את המתקשרים למרכזיית משרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמחזיק גם בתיק התקשורת. התוצאה: השיחות הציפו את המרכזייה גרמו לקריסתה והיא נותרה חסומה למשך כשבוע.
מנהל קו חדשות סיפר שעד כה לא קיבלו תגובה ממשרד ראש הממשלה ושבכוונתם להמשיך במאבק. להערכתם, גם אם ההחלטה לא תשונה, ביצועה יתעכב כמה חודשים עד שיגיעו להבנות מול חברות הסלולר והמשרד שאחראי על פרנסתם. לדברי גורם במאבק, מאחר שרבים מקווי החדשות מבקרים את נציגי הציבור החרדי, וההתנגדות של בכירי הרבנים לשימוש שנעשה בהם, הממסד החרדי אינו מסייע להם במאבקם.