המלחמה על התקציב מתחדשת: תקציבי המינהלים הקהילתיים בשכונות רמות וקרית יובל עוכבו בלחץ החרדים, בטענה שהמינהלים מדירים את התושבים החרדים. לעומת זאת, תקציב התרבות, שכלל את פסטיבל 'שאון חורף' שבמסגרתו יתקיים אירוע לקהילה הגאה, אושר למרות איומי החרדים להצביע נגד.
החייל הבודד מ'צוק איתן' שחיפש בית חיילים בודדים, אבל פחות כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
במהלך הימים שקדמו לדיון איימו החרדים להצביע נגד תקציב התרבות. הסיבה: במסגרת פסטיבל 'שאון חורף' יתקיים 'מירוץ דראג' לטובת הקהילה הלהט"בית בעיר. סגן ראש העירייה חיים אפשטיין (יהדות התורה) שלח מכתב לראש העירייה, שבו כתב: "לא צריך להיות יהודי חרדי כדי להבין שאירועים מסוג זה אין מקומם בעיר נורמלית". בסופו של דבר אושר התקציב למירוץ הדראג, והוא יועבר בצורה עקיפה באמצעות אגודת הסטודנטים.
בנוסף, בישיבה הסוערת שהתקיימה ביום חמישי שעבר התנגדו חברי המועצה החרדים לתקצוב המינהלים הקהילתיים ברמות ובקרית יובל, בטענה שהם מפלים את התושבים החרדים. הסעיף התקציבי בסך 110 אלף שקל, שיועד לתכנון 22 דונם עבור דיור בר־השגה בשכונת רמות, לא עבר אחרי שחבר המועצה יוסי דייטש הצליח לעכב את אישורו יחד עם חבריו.
בעיתון החרדי 'יתד נאמן' נטען כי ההתנגדות נובעת מכך שמדובר בתוכנית של שר האוצר לשעבר יאיר לפיד, שלטענתם מיועדת רק ליוצאי צבא ומדירה את החרדים. בקרב הנוכחי הצליחו החרדים להגיע להבנות שהדיון בעניין 22 הדונמים יידחה ויתנהל משא ומתן מול הסיעות החרדיות.
להתנגדות לתקציב המינהל הקהילתי 'יובלים' הצטרפו שני נציגי סיעת ש"ס, הסבורים כי אנשי המינהל מדירים את התושבים החרדים מפעילויות במבנים שבניהולם ומתנגדים להקצאות עבור מוסדות תורניים. במהלך הדיון הביעו החרדים התנגדות להעברת 150 אלף שקל לפעילות עבור חיילים בודדים המתגוררים בבית גיורא שבקרית יובל.
הדיון התלהט במהירות, ובמהלכו השמיעו חלק מחברי המועצה החרדים כינויי גנאי. חבר המועצה אלעד מלכא ('התעוררות'), שספג את עיקר ההערות: "הם פגעו בקודשי הקודשים של החברה הישראלית - חיילים בודדים. הם עשו זאת בהסתכלות מגזרית צרה שאינה ראויה לנציגי ציבור".
חברת הוועדה לורה ורטון (מרצ), שבעצמה היתה חיילת בודדה, התלוננה על ההענשה הקולקטיבית של החיילים. "הכסף לחיילים הבודדים הוא קדוש, וההתנגדות לכך היא התנכלות כואבת", טענה. יצוין כי בדיון במועצה שהתקיים ביום שלישי אושרה ההעברה למינהל קרית יובל.
יו"ר מינהל רמות אלון, זאביק לנדנר: "אנו נותנים מענה לכל צורך אמיתי ולכל תושב, ללא הבדל ברמת הדת או בשיוך המגזרי שלו".
סגנית יו"ר מינהל יובלים, אלית מזא"ה: "המינהל הקהילתי מקיים פעילויות המיועדות לכלל האוכלוסייה ואינו מדיר אף מגזר".
העירייה: "הסעיף אושר על ידי ועדת הכספים ומועצת העיר. מדובר על קרקע כלל עירונית לשימושים שונים וביניהם דיור בר השגה".