לאחר הפיגוע הרצחני: שני עובדים בעיריית ירושלים – אחד מהם עובד קבלן והשניה נהגת הסעות הביעו תמיכה והזדהות עם המחבלים שביצעו את הפיגועים בסוף השבוע בירושלים וזומנו לשימוע לפני פיטורין, כך נודע ל-mynet ירושלים.
2 צפייה בגלריה
עיריית ירושלים, כיכר ספרא
עיריית ירושלים, כיכר ספרא
עיריית ירושלים פיטרה את שני העובדים
(צילום: אדווה חולי)

בסוף השבוע אירעו שני פיגועים בתוך פחות מיממה האחד בנווה יעקב והשני בעיר דוד, ובהם מצאו את מותם שבעה תושבים וחמישה נוספים נפצעו באורח קשה- בינוני. שני עובדי קבלן מלח"י שאחד מהם עובד בהסעות והשניה נהגת הסעות הביעו את תמיכתם במחבלים ברשתות החברתיות.
הנהגת העלתה צילום וכתבה בערבית: "חללי ג'נין והיום גופות מתנחלים, יום לך ויום עליך, לא כל יום הוא שלך". להודעה שלה היא צירפה שני סמיילים והוסיפה את הצילומים של גופות הנרצחים עטופות בלבן. עובד הקבלן העלה גם פוסט לרשת החברתית וכתב בערבית: "המפגע הפך לחלל, שבעה מתנחלים נרצחו ואחרים נפגעו בפיגוע ירי בירושלים הכבושה". בנוסף, הוא צירף צילומי מסך של הנרצחים בפיגוע.

2 צפייה בגלריה
הפוסט של הנהגת שפוטרה מהעירייה
הפוסט של הנהגת שפוטרה מהעירייה
הפוסט של הנהגת שפוטרה מהעירייה
(צילום מסך, מתוך הרשת החברתית)

קראו גם:
בעקבות הפוסטים שהעלו שני עובדי הקבלן הם זומנו ביום ראשון השבוע לשימוע לפני פיטורין וכבר לא מועסקים בעירייה.
סגן ראש העירייה, אריה קינג: "כל מי שמביע הזדהות עם הטרור צריך לפטר אותו. עובד הוא הפנים של העירייה ולכן מי שנותן לעירייה פנים כאלה של תמיכה בטרור לא צריך לעבוד בעירייה.
"אתמול היו שני עובדי ש'עשו את זה' והם כבר לא עובדים מטעם העירייה. כל מי שחושב שהוא יכול ליהנות מכל העולמות - מצד אחד להרוויח פרנסה מהעירייה מצד שני ולהוציא את שמה של העירייה רע, יבין שזה לא יכול להימשך ככה".
תגובת עיריית ירושלים: "עובדת הניקיון הושעתה מתפקידה והוזמנה לשימוע. בנוסף, הופסקה העסקתו של עובד הקבלן בשירות העירייה. עיריית ירושלים מגנה כל תמיכה במעשה אלימות באשר הוא, ותפעל בנחישות כנגד כל גילויי אלימות או הסתה".