שודד המכולות מירושלים: תושב העיר שצבר חובות משמעותיים בשוק האפור החליט לאחר שלא הצליח להשיב את הסכומים שלווה, לשדוד באיומי אקדח וסכין קופאיות במכולות ברחבי העיר.
2 צפייה בגלריה
תיעוד השודד באחת מהמכולות
תיעוד השודד באחת מהמכולות
תיעוד השודד באחת מהמכולות
(צילום: מצלמת האבטחה)

על פי כתב האישום, נכנס השודד ביום 13.3.23 בשעה 20:30 למכולת "ממתקי מיוחס" ברחוב שח"ל וניגש לעבר הקופאית כשהוא לובש לראשו קפוצ'ון במטה להסתיר את פניו מפני מצלמות האבטחה. הוא הציג לקופאית הודעה ממכשירו הנייד בה כתב "תביאי לי את הסף" כשהוא מניף לעברה אקדח "איירסופט", הקופאית ציינה כי בקופה אין כסף, טרם יציאתו רץ השודד למשרד סמוך ומשראה כי במקום אין כספת — נמלט מהמקום.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
מרדפים ברחובות העיר
(ארכיון: רועי אלמן)
יממה לאחר מכן ניגש למכולת "סופר האומה" ברחוב הנשיא השישי. באיומי אקדח שדד מהקופאית סך של 1,960 שקלים ולאחר מכן נמלט מהמקום כאשר כוחות משטרה גדולים סרקו אחריו.

עוד בחדשות:

לאחר זמן קצר הטא ניסה את מזלו שוב וניגש סמוך לשעה 22:38 למכולת "המכולת שלנו" ברחוב אשר הרצוג, שלף אקדח ודרש כסף מזומן. עובד המקום קפץ עליו וניסה לעצור אותו אך זה הצליח להימלט מהמקום. בתום חקירה שנוהלה במשטרה הצליחו להתחקות אחר זהותו והוגש כנגדו כתב אישום בעבירות של שוד, ניסיון שוד.
השודד ביקש משופט המעצרים לשחררו ולתת לו הזדמנות נוספת: "שום דבר לא מצדיק את מעשי אבל אני חייב כסף בשוק האמור, אני גרוש ולא ישן בלילה. אני רוצה להתחיל מחדש וצריך את העזרה של בית המשפט"
פורסם לראשונה: 19:03, 22.03.23