"אנחנו מחכים לאות חיים מהנעדרים שלנו, אנחנו כבר שישה ימים לא יודעים מה עלה בגורלם", כך אמרו השבוע דודו ונרדית ג'רפי שעדיין לא איתרו את בנם ליאל ג'רפי שיצא לפסטיבל בקיבוץ בארי עם שתי דודותיו - שהם ושנהב יעקב.
2 צפייה בגלריה
ליאל ג'רפי
ליאל ג'רפי
ליאל ג'רפי
(צילום: באדיבות המשפחה)
ליאל ג'רפי בן ה-18.5 מתגורר בקרית יובל והוא לפני גיוס לצבא. הוא יצא לבלות בפסטיבל עם שתי הדודות שלו - שהם (29) ושנהב (26) שמתגוררות בהרצליה.

2 צפייה בגלריה
שהם שנהב יעקב
שהם שנהב יעקב
שהם שנהב יעקב
(צילום: באדיבות המשפחה)

"כשהתחיל המטח הראשון הם שלחו הודעה שהם רצים למיגונית עד שייגמר המטח. לאט לאט התחלנו להבין את גודל העניין בפרסומים ואז כבר הם לא היו זמינים. אנחנו חשבנו שאין קליטה, ולא הבנו את גודל האירוע", סיפר דודו ל-mynet ירושלים, "חשבנו לתומנו - יש מטח טילים, יש כיפת ברזל, יש רגיעה והם יעלו לאוטו ויחזרו הביתה כי המסיבה תיפסק בעקבות הירי".
דודו הוסיף: "אחרי שעה התחלנו לקבל סרטונים ולהבין שהמצב רק מחמיר. ניסינו ליצור קשר עם ליאל, שהם ושנהב והם לא היו זמינים. כל המשפחה התגייסה. לאט לאט חברים ובני משפחה אחרים התקשרו".

קראו גם:

דודו סיפר שנסע לדרום יחד עם אחיו על מנת לנסות לאתר אותם: "הגענו לצומת הנשיא ליד אופקים שם היה מחסום משטרתי שעצר אותנו ואת כל ההורים שבאו לחלץ את הילדים מהפסטיבל. באותה סיטואציה היו הורים נוספים וכל אחד אמר משהו אחר. אחד אמר: 'הילדה שלי שלחה מיקום', הורה אחר אמר: 'הילד שלי קיבל שני כדורים בגב, הוא מדמם ומחכה לחילוץ'. היינו שם קרוב לחמש שעות במחסום עד שהשוטרים הפנו אותנו לכיוון באר שבע. אמרו לנו שאנחנו מוציאים את כולם לכיוון באר שבע".
משם ההורים יצאו לנקודת כינוס בעירייה אחר כך יצאו לבתי החולים, אך עד כה שלושת בני המשפחה לא נתנו אות חיים. "מאז הקמנו חמל אצל אחי בהרצליה, אצל חברים בהרצליה וגם בירושלים", דודו הוסיף, "אנחנו מחכים לפיסת מידע - למשהו שייתן אות חיים מהיקרים שלנו. נעצרו לנו החיים אנחנו לא ישנים בלילות, לא אוכלים. זה הסיוט הכי גדול שיכול להיות, אנחנו דרוכים ומחכים".