פיקוד העורף הודיע לפנות בוקר (שני) כי ההגבלות שהוטלו באזור ירושלים נוכח המתקפה האיראנית על ישראל מבוטלות. ״בשל המצב הביטחוני, פיקוד העורף קבע את ההנחיות הבאות מיום שני, 15 באפריל 2024, בשעה 00:00 ועד ליום שלישי, 16 באפריל 2024, בשעה 18:00״, נמסר.
2 צפייה בגלריה
פיקוד העורף
פיקוד העורף
פיקוד העורף
(צילום מסך: אפליקציית פיקוד העורף)
מעיריית ירושלים נמסר: ״המגבלות באזור ירושלים הוסרו וניתן לחזור לפעילות שגרתית ולכלל פעילויות החינוך. לפיכך, החל מהיום, ב', 15.04.24, בשעה 10:00 בבוקר, כל הפעילות החינוכית בירושלים תהיה כפי שתוכננה. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות״.
כזכור, החל ממוצאי שבת, בפיקוד העורף אסרו על עריכת התקהלויות של מעל לאלף בני אדם וכן ביטלו את כל הפעילויות החינוכיות — מה שגרם לביטולם של עשרות אירועים במנהלים הקהילתיים וכן לביטול מחנות פסח של תנועות הנוער.
2 צפייה בגלריה
אזורי ההתרעה של ירושלים
אזורי ההתרעה של ירושלים
אזורי ההתרעה של ירושלים
(צילום: פיקוד העורף )

הודעת פיקוד העורף מהבוקר משיבה כעת את השגרה המלאה לירושלים. על פי כך ניתן להעריך בזהירות כי רוב האירועים שתוכננו להתקיים בימים הקרובים - אכן יערכו כמתוכנן.


מעיריית ירושלים נמסר אתמול (ראשון) כי ״כלל המקלטים הציבוריים, כולל המקלטים של בתי הספר בעיר פתוחים לשימוש התושבים ככל שידרש. כלל הפעילויות החינוכיות המתוכננות ליומיים הקרובים, מבוטלות. עיריית ירושלים עובדת כבשגרה ותמשיך להעניק את כל מגוון השירותים לתושבים״.
פורסם לראשונה: 18:20, 14.04.24