עונת האביב בעיצומה ולא מאכזבת עם מזג האוויר ההפכפך שפוקד את אזורנו. אחרי שבועיים חמימים במיוחד עם טמפרטורות מעל 20 מעלות, השינוי קרב ובא.
2 צפייה בגלריה
גשם בירושלים
גשם בירושלים
גשם בירושלים
(צילום: רועי אלמן)

מחר (שישי) תחול צניחה בטמפרטורות שינועו בין 13 מעלות בלילה ל-18 ביום. יהיה מעונן חלקות, ינשבו רוחות חזקות וגשם מקומי עשוי לרדת לאורך היום. המגמה הזו תימשך גם בשבת שתהיה קרה אף יותר עם גשם וטפרטורות שינועו בין 10 ל-16 מעלות. ביום ראשון מזג האוויר יהיה דומה והמערכת תיחלש לאורך היום.
ובינתיים, יום העצמאות ה-75 שחל אתמול (רביעי) זכה לקבל מזג אוויר מושלם. בשירות המטארוגולוגי הסבירו השבוע כי ״מאחר שיום העצמאות תש"ח חל בתאריך הכי מאוחר במחזור העיבור הוא מתנייד בין ה-14.4 ל- 15.5, תקופה מרובת שרבים, רוחות ואובך ולעתים אף גשמים וקרירות. יחד עם זאת ראוי לציין כי מרבית ימי העצמאות התקיימו במזג אוויר אביבי ונוח״.
2 צפייה בגלריה
מטס יום העצמאות
מטס יום העצמאות
מטס יום העצמאות
(צילום: דובר צה"ל)
״יום העצמאות החורפי ביותר היה בשנת 1983, כשגם בערב החג וגם למחרת היה קר, גשום ונשבו רוחות חזקות. בהרים נמדדו טמפרטורות מינימום של 4-5 מעלות וטמפרטורות מקסימום של 7-10 מעלות. האווירה החורפית לא פסחה גם על אזור החוף והביאה לביטול אירועים רבים. גם ביום העצמאות 2015 היה קר גשום ואף מושלג לפרק זמן קצר אפילו בפסגת הר מירון, אך המשקעים ירדו בעיקר בצפון ופגעו בחגיגות באופן מצומצם בלבד״.