דיבר עם השוטר והוכה ללא סיבה: סרטון שמופץ ברשתות החברתיות מתעד שוב מקרה של אלימות משטרתית שאירע אמש (שלישי) סמוך לשער שכם. בסרטון, נראה אחד השוטר ניגש לצעיר ערבי העומד מולו. בין השניים מתנהל שיח ולאחר כמה שניות, ללא כל הצדקה הנראית לעין, מרים השוטר את האלה שבידו ומכה את הצעיר מספר פעמים בגופו. כתוצאה מהתקיפה, נאנק הצעיר מכאבים וטופל על ידי צוותים רפואיים במקום. ל-mynet נודע כי המחלקה לחקירות שוטרים תפתח בבדיקת האירוע.
(צילום: איתמר כרמון, חדשות כל העולם)
בסרטון התלונן הצעיר בפני אותו קצין שהוא הוכה על ידי שוטר באלה לפני כן. בתגובה נשמע הקצין עונה לו "ארביץ לך גם ברגל השנייה" ולאחר מכן היכה אותו.
במשטרת ישראל מסרו בתגובה לתיעוד כי ״אמש הגיעו מספר פורעי חוק לאזור שער שכם והחלו בהפרות סדר, שכללו ידויי אבנים לעבר כוחות המשטרה וכתוצאה מכך נפגע שוטר. במהלך הפרת הסדר, פעל כוח משטרה לפיזור המתפרעים. השוטרים עצרו לחקירה שני חשודים ועכבו שניים נוספים, זאת בגין מעורבותם באירועי הפרות הסדר הציבורי. במקום ניתנה הוראת פיזור, שלאחריה השוטרים פעלו להדיפתם של אלו שלא נשמעו להוראה זו בהם האדם שמופיע בתיעוד. לצד זאת המקרה ייבדק ויטופל בהתאם״.
1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
תיעוד התקיפה
(צילום: איתמר כרמון, חדשות כל העולם)
פורסם לראשונה: 08:39, 13.10.21