הדרישות של העבריין הבכיר יוסי מוסלי: הוא עצור בימים אלה ב'מגרש הרוסים', וכעת עתר לבית המשפט כנגד שירות בתי הסוהר. לטענתו, למרות בקשות חוזרות ונשנות, לא מאפשרים לו לקנות מוצר שחשוב לו מאוד.
2 צפייה בגלריה
השפעה מאיימת. יוסי מוסלי
השפעה מאיימת. יוסי מוסלי
השפעה מאיימת. יוסי מוסלי
(צילום: נדב אבס)

בתחילת החודש הוגש נגד מוסלי כתב אישום חמור בגין סחיטה באיומים והטרדה מאיימת בטלפון, בתום חקירה ממושכת שבוצעה ביחידה לפשעים חמורים ובינלאומיים בלהב 433. לטענת התביעה, מוסלי פעל מול קורבנותיו במטרה לשתף איתם פעולה בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים בדרום אפריקה, אליה נמלט ב-2017.
בנוסף, בפרקליטות טוענים כי מוסלי השתמש בשמו כדי להטיל אימה וליצור 'השפעה מאיימת' על אנשים שרצה לשתף איתם פעולה ברמה העסקית. מהמידע שנאסף בחקירה עלה כי מוסלי שלח בחודש אחד 73 הודעות בוואטסאפ לאדם אחד כדי להפחיד אותו, וגם התקשר דרך האפליקציה 87 פעמים.
בכתב האישום גם נכתב כי אחרי שיזם חשש להיפגש איתו, מוסלי התקשר ואמר בצורה מאיימת: "שתוק שתוק שתוק, תקשיב תקשיב, מעכשיו אני לא אגיד לך כלום, אני מבטיח לך שאתה תרצה להיפגש... מה חשבת?! בגלל שאתה לא רוצה להיפגש אז נגיד להתראות וביי?!".

2 צפייה בגלריה
יוסי מוסלי
יוסי מוסלי
יוסי מוסלי לאחר מעצרו האחרון
(צילום: מוטי קמחי)

אבל מה שמטריד בימים אלה במיוחד את מוסלי, היא דווקא העובדה שהוא לא שותה את התה אליו הוא התרגל. בבקשה בנושא ששיגר לשב"ס נכתב: "אני עצור עד להחלטה אחרת. ב-14 שנים האחרונות אני שותה תה טיבטי".

קראו גם:

מוסלי מוסיף ומסביר: "במעצר הקודם שב״ס סיפק לי את התה הטיבטי, אבל עכשיו שביקשתי לאשר לי אמרו לי שאין אפשרות וששב״ס הפסיק למכור בקנטינה". לטענתו, התה מסייע לו בצורה בריאותית, וכאמור - מאחר והבקשה לא נענתה בחיוב, הוא החליט לעתור לבית המשפט בנושא.
פורסם לראשונה: 13:41, 14.09.22