לזכרם: חברי ועדת שמות הרחובות של עיריית ירושלים אישרו אמש (א') כי ארבעה רחובות בעיר יקראו על שמותם של רבנים, גדולי חסד ובעלי מפעל חיים בציבור החרדי ודתי לאומי.
1 צפייה בגלריה
 פרופ' ראובן פוירשטיין
 פרופ' ראובן פוירשטיין
פרופ' ראובן פוירשטיין
(צילום: חיים צח)
הראשון בהם הוא הרב שג"ר (הרב שמעון גרשון רוזנברג) - ראש ישיבת 'שיח יצחק' ומחבר ספרי הגות רבים אשר תלמידיו עומדים כיום בראש ישיבות ומדרשות דתיות לאומיות רבות כגון: מדרשת לינדנבאום, ישיבת עתניאל וישיבת ההסדר בירוחם.
הרחוב שני ייקרא על שם חתן פרס ישראל, פרופ' ראובן פוירשטיין - מייסד מכון פוירשטיין לקידום כושר הלמידה בחינוך המיוחד והחינוך הכללי הפורמלי, וכן אביו של הרב ד"ר רפי פוירשטיין, נשיא מכון פויירשטיין ומייסדי וראשי ארגון רבני צהר.
הרחוב שלישי ייקרא על שם הרב אברהם ישעיהו הבר - מייסד עמותת מתנת חיים והרביעי על שם הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ - מחבר תרגום התלמוד הבבלי וספרים רבים נוספים.

קראו גם:

כמו כן, חברי הוועדה אישרו את שם הכיכר בשכונת רמת מוצא על שם מפקד האצל בירושלים אשר פיקד על פיצוץ מלון המלך דוד - מרדכי רענן.
חבר ועדת השמות וסיעת מאוחדים, יהונתן יוסף, ציין: "אישור רבנים ואישי ציבור שגרו בירושלים ושפעלו מקרב הציבור הדתי לאומי בירושלים, ובתוכם הרב הבר, שמאות ירושלמים ואלפי ישראלים חייבים לו את חייהם - זו הדרך שלנו להוקיר את מי שהם לנו סמל לדרך חיים ואת זה צריך להוקיר בין היתר באופן של קריאת שמות על שמם ברחובות ירושלים".
סגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר סיעת מאוחדים, אריה קינג הוסיף: "ענקי הרוח והתורה במותם נקראים חיים ואלו במותם נתנו לנו חיים. הרב שג"ר והרב שטיינזלץ העניקו לנו תורת חיים והגות שלא היו כמותן בדורות הקודמים. הרב שג"ר עם חידושיו פורצי הדרך בחשיבה ובהתבוננות במקרא והרב שטיינזלץ - רש"י של דורנו - אשר כתב ופירש כפי שלא נראה מאז רש"י הגדול.
"הרב הבר נתן לנו מתנות חיים של ממש והציל נפשות של רבים בעמותה אותה הקים ופרופ' פוירשטיין, חתן פרס ישראל ובעל עיטור הנשיא, אשר חידש לנו שיטות התערבות בחינוך המיועדות לחינוך מיוחד ולשיפור החינוך לאוכלוסייה הכללית במסגרת החינוך הפורמאלי ובמסגרות אחרות. קריאת שמות הרחובות היא התודה הקטנה שאנו חבים לכל אחד ואחד מהם על המפעלים הענקיים אותם הורישו לנו במותם. נוקיר ונזכור לנצח".