הדרישה המפלה וההתנצלות: צעיר שהגיע ביום חמישי בלילה למועדון ה״רוטשילד״ בירושלים טוען כי נדרש להסיר את הכיפה שעל ראשו והתבקש להכניס את השרשרת שלבש לתוך החולצה — כתנאי לכניסה למסיבה, בטענה כי יש להיצמד לקוד הלבוש הדרוש. בהנהלת המועדון מיהרו לגנות את האירוע וציינו כי מדובר בהחלטה שגויה אותה קיבל על דעת עצמו אחד מהעובדים החדשים במקום.
2 צפייה בגלריה
מועדון הרוטשילד
מועדון הרוטשילד
מועדון הרוטשילד
(צילום: mynet)
בת זוגו של א׳ סיפרה: ״נתקלנו בתופעה חדשה ומבזה. בספונטניות קפצנו לבר רוטשילד שביקש מחבר שלי להוריד את הכיפה שלו ולהכניס את השרשרת לתוך החולצה. ממתי כיפה הפכה לסימן שלילי?״ תהתה חברתו והוסיפה: ״מה הבעיה בגבר שעונד שרשרת? סטיגמות מכוערות והתנהגות בושה. מה שבטוח שבמקום הזה לא נדרוך וזה גם מה שסימן לי שמקומי כבר לא במקומות המביכים האלה תודה לאל. אני מאחלת לזה שביקש להוריד את הכיפה, שתהיה ראוי ביום מן הימים לחבוש כיפה״.
עוד בחדשות:
בהנהלת הבר ציינו מאוחר יותר בפני בני הזוג כי מדובר ביחצ״ן חדש שאינו מכיר את נהלי המקום ״הוא התחיל לעבוד איתנו לפני שבוע והוא עדיין לא מכיר את הנהלים של המקום ולא יודע מה אפשר ומה לא ואנחנו נחדד איתו את זה ועם שאר העובדים״ וציינו כי הם מצרים על התקרית הלא נעימה.
2 צפייה בגלריה
צעיר עם כיפה
צעיר עם כיפה
צעיר עם כיפה
(אילוסטרציה: Shutterstock)

מקבוצת ״רוטשילד״ נמסר בתגובה לפנית mynet: ״אחד הבעלים במקום הוא חובש כיפה בעצמו, ניתן להיכנס לעמוד שלנו בפייסבוק, להתבונן בתמונות ולראות כמה לקוחות חובשי כיפה יש לנו. הרוטשילד זה עסק שמכבד את הדת ומכבד את השבת, ולכן גם סגור בשבת. אנו מכבדים את כל קהל הבליינים שלנו. בנימה זו אנו מאחלים גמר חתימה טובה״.