"חוליית גנבי הבשמים": בלשי תחנת "לב-הבירה" עצרו אמש (שלישי) שלושה תושבי מזרח ירושלים בחשד שגנבו עשרות בשמים מחנות בקניון "ממילא" בירושלים.
ממצאי החקירה מעלים כי השלושה, ביצעו גניבה חריגה ביותר של בשמים בשווי של 18 אלף שקלים מחנות "אפריל". לאחר הגניבה, השלושה נמלטו בריצה מהקניון ונכנסו לרכב, שהמתין להם ברחוב סמוך.
בדיון בבית המשפט נחשפה ״השיטה״ הפשוטה יחסית שבה פעלו הגננים. ״החשודים גנבו מספר רב של משמים מחנות תמרוקים וזאת באמצעות חטיפת הבשמים מהמדפים ומנוסה מן החנות. הדבר גרם לבהלה הן לעובדי החנות והן לקהל הלקוחות". מעצרם הוארך ביומיים.
במהלך מעצרם של השלושה, בשכונת עיסאוויה, החלה במקום הפרת סדר קשה ואלימה כלפי כוחות המשטרה במהלכה שוטרים הותקפו – בחסות הפרת הסדר ה-3 נמלטו. לאחד החשודים עבר פלילי בתחום עבירות הרכוש ועל פי המשטרה הוא ביצע עבירות גניבה דומות בקניון מלחה.




