אין דבר יותר מעצבן מללכת ברחוב ולראות שעון שמראה את השעה הלא נכונה — בטח כשמדובר בשעון עצום שמתפרס על שתי קומות שלמות באחד מהאזורים הכי הומי אדם בירושלים.
2 צפייה בגלריה
התחנה המרכזית ירושלים
התחנה המרכזית ירושלים
התחנה המרכזית ירושלים
(צילום: אדווה חולי)
השעון הענק שצבוע בצבע תכלת בכניסה לתחנה המרכזית תקול כבר זמן ממושך. "זה מפריע לעין ויכול להטעות את העוברים ושבים", אומר אחד התושבים. "יש תקלה בשעון שדרשה הזמנת חלקים מחול", כך נמסר מנצבא.
התחנה הציבורית ירושלים ממנה יוצאים קווי אוטובוסים בינעירוניים לשאר הערים בארץ מדובר במתחם תחבורתי רחב מאוד, שבו יש גם תחנת רכבת של הקו האדום ורכבת הקלה ותחנת רכבת יצחק נבון. בכניסה הראשית לתחנת האוטובסים המרכזית ישנו שעון ענק בצבע תכלת שמחוגיו בצבע לבן, והוא החזות של הכניסה לבניין, מה שמפריע כבר זמן רב לעוברים ושבים שהשעון תקוע, ומי שממהר לאוטובוסים או לרכבות על מנת לדעת את השעה שבה הוא אמור להגיע לתחנה שלו נתקל בשעון עומד, ועלול להתבלבל.
2 צפייה בגלריה
התחנה המרכזית בירושלים
התחנה המרכזית בירושלים
התחנה המרכזית בירושלים
(צילום: אדווה חולי)
אחד התושבים: "אנחנו עוברים מהתחנה המרכזית וזה מאוד צורם לעבור ולראות את השעון הענק היפה והמושקע עומד כבר זמן ממושך ואינו פועל זה מפריע לעין וגם יכול להטעות אותנו משום שיש שעות של יציאת אוטובוסים ולעיתים אדם יכול להתבלבל כשהוא רואה שעה ולא מבין שהשעון תקוע, ולכן חשוב מאוד לתקן אותו בהקדם על מנת לא להטעות את העוברים ושבים במקום.

קראו גם:

התחנה המרכזית שייכת לחברת נצבא החזקות שמסרה בתגובה: "יש תקלה בשעון שדרשה הזמנת חלקים מחו"ל. החלקים הוזמנו ואמורים להגיע בחודש חודשיים הקרובים".