בית משפט השלום בירושלים האריך היום (א') בארבעה ימים את מעצרו של הצעיר החשוד בגרימת מותה ברשלנות של בת זוגו אתמול (שבת) בדירתו בשכונת קטמון.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
מעצרו הוארך ב-4 ימים
(צילום ארכיון: רועי אלמן)

לדברי המשטרה, אתמול התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על בת 22 כשהיא מחוסרת הכרה לאחר צריכת סמים. הצעיר מסר לצוותי מד"א שהגיעו למקום כי הוא ובת הזוג היו אמורים להתחתן בעוד חודש ימים. לדברי המשטרה הוא סיפק לה כ-22 כדורים נרקוטיים שגרמו למותה. בנוסף סיפר כי ערב קודם לכן היא ניסתה להתאבד באמצעות מספריים והוא מנע זאת ממנה.
שוטרים שהגיעו למקום הבחינו כי על גופת הצעירה שתי שריטות יבשות. בחדרם של בני הזוג אותרו כדורים רבים וקופסאות שונות של תרופות. ביום חמישי האחרון אף נפתח אירוע במוקד המשטרה על ידי אמה של הקורבן על כך שבתה נעדרת. ניידת שהגיעה לביתו של הצעיר נתקלה בהתנגדות מצידו להיכנס לדירה ולראות שהכל בסדר עם בת זוגו. לאחר מספר דקות היא יצאה וסיפרה לשוטרים כי "הכל בסדר".
גופת הצעירה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר אך בני משפחתה מתנגדים לביצוע נתיחה בשל אורח החיים הדתי אותו הם מנהלים. בדירה נמצאה אף מחברת בה ביקש לתרום את כספיו לנערים בסיכון.
סנגורו של החשוד, עו"ד יהודה שושן ציין: "האירוע שונה שנות אור ממה שקרה בפועל. הם זוג נאהבים שהיו עתידים להתחתן בעוד חודש ימים, היא בחורה דתייה והם חזרו בתשובה. היא עברה לגור איתו בחודשים האחרונים ולהורים זה פחות התאים והיא ביקשה להתנתק מהם".
סנגורו אף ביקש מתן צו איסור פרסום על שמו ופרטיו של החשוד. בית המשפט דחה את הבקשה וציין שמדובר בפרשה בעלת היבט ציבורי.
"בפניי בקשה להורות על מעצרו של המשיב החשוד בהמתה בקלות דעת. בת הזוג של המשיב נמצאה מחוסרת הכרה בביתו, כאשר החשד הוא שהיא לקחת או נתנו לה כדורים אשר גרמו לדום לב ולמותה. על המבקשת לזרז את נתיחת הגופה וככל שנדרש להגיש בקשה לחקירת נסיבות מוות", אמר השופט.
2 צפייה בגלריה
עו״ד יהודה שושן
עו״ד יהודה שושן
עו״ד יהודה שושן
(צילום: פרטי)

תגובת עורך דינו של החשוד: "מדובר באירוע טרגי במיוחד, מרשי כואב את מותה של בת זוגו אותה אהב ועתיד היה להנשא לה בחודש הבא. חקירת המשטרה תוכיח, כי למרשי לא היה כל מעשה או מחדל בתוצאה המצערת. אנו נגיש ערר לבית המשפט המחוזי על החלטת בית המשפט לעצור את מרשי".