הפתעה בשוק רמלה לוד: תחיה דיטסהיים הופתעה לגלות אתמול (ד') במהלך ביקור בשוק רמלה-לוד, כי מוכר מצעים ותיק מוכר את ציפיות הכריות של בית החולים 'הדסה עין כרם' במחירי חיסול. על פי הפרסום על השלט השיווקי המאולתר, הציפיות עשויות כותנה ומיוצרות על ידי חברת 'גולף'.
2 צפייה בגלריה
שוק רמלה לוד בירושלים,
שוק רמלה לוד בירושלים,
שוק רמלה לוד בירושלים
(צילום ארכיון: עמית שאבי)
"אני מתעסקת עם סדנאות צחוק ואוהבת ללכת לשוק רמלה לוד כי הוא מפתיע", סיפרה דיטסהיים ל-mynet ירושלים. "תמיד יש שם דמויות וחוויות מיוחדות, ואני יוצאת משם עם עשרים בדיחות. אז אני הולכת לשם בעיקר בשביל הצחוק והאנרגיות שאני שואבת מהמקום.

2 צפייה בגלריה
המצעים בשוק רמלה לוד
המצעים בשוק רמלה לוד
המצעים בשוק רמלה לוד
(צילום: תחיה דיטסהיים)

קראו גם:

"מה שקרה הוא שהלכתי בשוק, וכיוון שאני גם נהגת אמבולנס, זיהיתי מרחוק את הצבע והדוגמא של הציפית שמוצגת לראווה למכירה. לא האמנתי למראה עיני והתקרבתי כדי להסתכל מקרוב יותר ולגלות האם באמת מדובר במצעים של הדסה עין כרם. שאלתי את עצמי מה הציפית הזאת עושה פה ולמה שמישהו יחשוב לקנות אותה. בדיוק מישהי התקרבה ואמרתי לה שאם היא רוצה אווירת בית חולים בחדר השינה, היא מוזמנת לקנות את הציפית. הכי מצחיק הוא שהציפיות ממותגות תחת 'גולף', אולי זה מרשים יותר. המוכר ראה אותי מצלמת, אבל לא רציתי לפנות אליו ולשאול אותו איך הגיעו אליו הציפיות. גם לא רציתי להעמיד אותו במצב לא נעים".