התביעה המפתיעה נגד המסעדה המפורסמת: מלצרית שנפצעה בתקופה בה עבדה במסעדת 'דרך הגפן' שבבית זית, דורשת פיצוי בסך 2.5 מיליון שקל. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום ברחובות נטען כי בתקופת הגל השני של הקורונה, הנחיות משרד הבריאות כפו הרחקה של הלקוחות. כתוצאה מכך, הוחלט להשיב סועדים בחצר, גם באזור של רמפה אשר לא יועדה לכך במקור. כדי להגיע אל המטבח, היא טוענת בבית המשפט, היה עליה לעבור דרך מדרגות שכללו אבנים לא מסותתות, בגדלים שונים.
1 צפייה בגלריה
'דרך הגפן'
'דרך הגפן'
'דרך הגפן'
(צילום: בשמת איבי)

עו"ד נתנאל פוזנר, פרקליטה של הצעירה בת ה-26, טוען בתביעה כי היא איבדה את שיווי המשקל, כאשר ירדה במדרגות עם ערימות כלים מלוכלכים. כתוצאה מכך המלצרית נפלה, ברכה נחבטה בקרקע והיא איבדה את הכרתה לזמן קצר. עוד נטען, כי לאחר הפציעה של העובדת הותקנו מאחזי יד ליד המדרגות, דבר המוכיח לכאורה שגם הבעלים הבינו כי קיימת בעייה בטיחותית.
בתביעה נכתב כי בעקבות הפציעה נקבעה לצעירה בת ה־26 נכות לצמיתות בשיעור של 30%, עם צפי להחמרה עתידית. כמו כן גם הביטוח הלאומי הכיר באירוע כתאונת עבודה וקבע לה נכויות שונות. המלצרית גם החלה בטיפולים רפואיים רבים, לרבות טיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים והיא סובלת - כך בתביעה, מכאבים.
תגובת המסעדה תתפרסם לכשתתקבל.