במשטרת ירושלים קיבלו לאחרונה תלונה חריגה: משפחה של אדם שנפטר במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם גילתה כי כרטיס האשראי שלו נעלם כאשר קיבלו את חפציו האישיים. לאחר מספר ימים הם גילו חיובים שנעשו לאחר מותו. הם הגישו תלונה במשטרה, וזאת פתחה בחקירה ואיתרה חשוד שככל הנראה עובד בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
הדסה עין כרם
הדסה עין כרם
הדסה עין כרם
(צילום: שלומי כהן)


אין בשורה קשה יותר שמשפחה יכולה לקבל מאשר הבשורה על מות יקירה. כך קרה למשפחה ירושלמית, שאיבדה בחודש אפריל את היקר לה מכל. הנפטר, שאובחן כחולה בנגיף, אושפז במחלקה המיוחדת בהדסה עין כרם. זמן קצר לאחר מכן הוא נפטר והמשפחה ביקשה לקבל לידיה את חפציו האישיים, אולם כאשר הם קיבלו לידיהם את הארנק הם גילו כי כרטיס האשראי שלו נעלם. הם ביררו עם חברת האשראי וגילו כי מספר ימים לאחר מותו התבצעו חיובים בכרטיס ברחבי העיר. המשפחה הזועמת הגישה תלונה במשטרה וזו פתחה בחקירה. על פי החשד, אחד מעובדי בית החולים נטל את כרטיס האשראי של הנפטר והחל להשתמש בו. "התלונה הגיעה להנהלת בית החולים והם היו בשוק", אומר גורם במוסד הרפואי. "הם לא האמינו שבזמן שהצוות הרפואי נמצא בחזית המאבק בקורונה ונלחם על חיי החולים אחד העובדים יעשה שימוש ציני במצב ויגנוב כרטיס אשראי".
משפחת הנפטר סירבה להגיב לכתבה.
הדסה: "מדובר במקרה מצער שאין מקומו בהדסה ואינו שכיח בבית החולים שלנו. ההנהלה ומנהל מחלקת הבטחון קיבלו את תלונת משפחת הנפטר ופעלו במיידי מול המשטרה שפתחה בחקירה, ואף סיפקו בידיה כל חומר רלוונטי. החקירה עודנה נמשכת כאשר במקביל ההנהלה נמצאת בקשר ישיר עם המשפחה ומעדכנת אותה ככל שניתן. מתוך חומר שהועבר מהדסה, לרבות מצלמת הבטחון, עולה חשש שבמקרה מעורב גורם המועסק על ידי חברת כוח אדם חיצונית. מדובר בארוע חמור שאנו מוקיעים באופן נחרץ וברור, כאשר הגורם שנחקר במשטרה כחשוד הושעה מעבודתו בשלב זה עד לסיום החקירה".

"התלונה הגיעה להנהלת בית החולים והם היו בשוק. הם לא האמינו שבזמן שהצוות הרפואי נמצא בחזית המאבק בקורונה אחד העובדים יעשה שימוש ציני במצב"