בשידור חי: רגע לפני הכניסה לסגר המלא, הזדרזו יוסי קאסוטו ולאה ליברמן להתחתן אמש (ג') מול הכותל המערבי.
2 צפייה בגלריה
יוסי קאסוטו ולאה ליברמן
יוסי קאסוטו ולאה ליברמן
יוסי קאסוטו ולאה ליברמן
( צילום: גבריאל סטרוק)
קאסוטו (23) וליברמן (22) התחתנו אתמול בחתונה מרגשת מול הכותל ששודרה בשידור וידיאו ישיר לכל החברים והמשפחה שבשל מצב החירום הבריאותי נמנע מהם להשתתף בשמחה.
"אני עדיין מרוגש מהחתונה", חולק איתנו קאסוטו, "הייתי בהרבה מאוד חתונות ואירועים, ואני יכול להגיד שזו הייתה חתונה ממש שמחה".

(כך חגג הזוג הטרי)
החתונה המקורית תוכננה ל-5 אפריל והכל כבר היה מוכן: תזמורת, אולם אירועים במושב אורה ובעיקר 450 אורחים בתוספת חיזוק של עוד כ-100 מוזמנים לריקודים ולשמחה. "בצל הקורונה התחלנו להבין שזה לא יקרה ונצטרך לצמצם את החתונה ל-100 איש. קיבלנו עלינו את הגזירה והחלטנו שנעשה אחר כך מסיבה נוספת עם כל החברים.
2 צפייה בגלריה
יוסי קאסוטו ולאה ליברמן
יוסי קאסוטו ולאה ליברמן
יוסי קאסוטו ולאה ליברמן
( צילום: גבריאל סטרוק)
"אתמול הוחמרו ההנחיות והיינו צריכים לצמצם את כל האורחים ל-10. התלבטנו קצת אם לדחות את החתונה והגענו למסקנה שהכי נכון יהיה להתחתן עכשיו למרות המגבלות. לפי התכנון החדש התאריך נקבע ל-1 באפריל, אבל אז נתניהו יצא עם ההנחיות החדשות שטרם אושרו לפיהן רק שלושה אנשים יוכלו להיות נוכחים בחתונה".
זה הרגע שהזוג הצעיר התחיל לחשוש באמת והחליט להקדים את החתונה ב-24 שעות. "לצערנו ההורים שלנו לא יכלו להיות נוכחים בחתונה כיוון שנתקעו בארצות הברית בשל סגר הגבולות, אבל היה לנו שידור חי מקצועי מהמקום עם יותר מאלפיים צופים שהיה חשוב להם לחגוג איתנו. אני עדיין מקבל הודעות של אנשים שראו התרגשו ושמחו איתנו מרחוק. זה היה מטורף".
(ההורים התלבשו באופן חגיגי לחתונה. צילום: פרטי)