למה ירושלים?
ירושלים עיר הקודש, ללא ספק העיר המיוחדת והיפה בתבל. אני בהחלט מרגיש זכות גדולה שירושלים היא חלק בלתי נפרד מחיי. כאן נולדתי גדלתי והתחנכתי וברוך השם כאן גם הכרתי את אשתי ליטל והקמנו יחד את המשפחה שלנו שבה שלושה ילדים. ירושלים היא שילוב של כל כך הרבה מרכיבים, למשל, עיר קדושה המשלבת בין היסטוריה ארוכת שנים לבין קידמה והתחדשות.
1 צפייה בגלריה
יאיר קיט
יאיר קיט
יאיר קיט
(צילום: יואב דודקביץ')
הדבר הכי משוגע שעשית בעיר?
בגיל 17 גרנו בשכונת נווה יעקב. ביום כיפור הרגשתי צורך פנימי ללכת לכותל המערבי ולהתפלל שם. צעדתי לכותל במשך שעתיים לכל כיוון, בצום, עד עכשיו אני לא יודע איך עשיתי את זה. חזרתי הביתה עייף ומותש אבל עם אושר עילאי וסיפוק פנימי שאי אפשר לתאר.
עוד בחדשות:
איך ירושלים תראה עוד 20 שנה?
אני מעריך שירושלים תשנה את פניה לאור תנופת הבנייה, בדגש על פינוי בינוי. העיר תצמח בעיקר לגבוה עם עשרות מגדלי מגורים ברחבי העיר ומגדלי משרדים ומלונות. ירושלים תשמור על הייחודיות שלה בעיקר באזורים ההיסטוריים.
מה המקום הכי סודי שלך בעיר?
שכונת ימין משה. הרחובות המיוחדים של השכונה ובעיקר התצפית המרהיבה לעיר העתיקה. אני מוצא במקום שקט נפשי ורוגע .מקום לחשיבה צלולה ואמיתית ולהרבה השראה.
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
שני הסבים שלי - סלומון ז"ל וישראל ז"ל. הייתה להם חוכמת חיים בלתי רגילה ושניהם היו אנשים מאוד מיוחדים עם מידות וערכים מדהימים, שמלווים אותי כיום בחיי היומיום שלי. נהנתי מאוד לשבת איתם ,לשמוע אותם ,ללמוד מהם ולקבל תובנות וטיפים לחיים. היינו מדברים המון , צופים יחד במשחקי כדורגל וכדורסל ונהנים יחד. אני מתגעגע אליהם והם מאוד חסרים לי .
מה הכי גרוע כאן?
אנו חיים בעיר הזאת יחד דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, ימין ושמאל ועדות שונות ועל כולנו חלה החובה לדאוג איש לרעהו, לנהוג בדרך ארץ ובעיקר להבין שכולנו גוף אחד וביחד נוכל להתגבר על הכול.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים