יממה לאחר ניסיון הרצח בשכונת בית הכרם פרטי החקירה מגלים פרטים חדשים: החשוד במעשה שוחרר מאשפוז בבית החולים הפסיכיאטרי ׳איתנים׳. בדיון הערב (שבת), אמו ציינה כי שלחה מכתב לפני כשבוע לבית החולים ובו ביקשה למנוע את שחרורו אך הפסיכיאטר דחה את בקשתה והורה לשחררו: ״אמרו שלא ניתן להחזיק אותו בגלל הקורונה. התחננתי שלא ישחררו אותו".
2 צפייה בגלריה
החשוד בדקירות בבית הכרם
החשוד בדקירות בבית הכרם
החשוד בדקירת בני משפחתו בבית הכרם
(צילום: לירן תמרי)
נציג המשטרה, גלעד כהן סיפר על האירוע: "המשטרה הוזעקה בליל שישי בעקבות קריאה במוקד 100 אודות צרחות וצעקות ואנשים פצועים מדקירות סכין. ניידת משטרה שהגיעה למקום גילתה שני אנשים עם פצעי דקירות קשים שהצביעו ואמרו שהחשוד בתוך הבית עם סכין. שוטרים פרצו את הדירה, וגילו כי החשוד אוחז סכין גדולה מאוד מגואלת בדם.הכוח ניסה להשתלט עליו וביקש ממנו להוריד את הסכין. נשקפה סכנה לחייהם על השוטרים והם השתמשו בטייזר על מנת לנטרלו. בסריקות נתגלתה עוד פצועה שהיא אמו של המשיב הזירה נראתה לא פחות מזירת פיגוע".
כהן הוסיף: "אמו ביקשה לא לשחררו והפסיכיאטר הורה לשחררו. בארוחת השישי ניגש לפתע בלי התראה מוקדמת, לקח סכין, ניגש אל אחיו שיסף אותו בפניו. בשלב הזה שהאח מנסה להתגונן המשיב החל לתקוף את גיסתו - אשתו של האח ושיסף אותה בגרונה".
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה בבית הכרם
זירת הדקירה בבית הכרם
זירת הדקירה בבית הכרם
(צילום: לירן תמרי)
האם אמרה במהלך הדיון: "אני יודעת שהוא לא רצה לרצוח אותי, היום הוא לא כאן, הוא לא איתי. אמרו שאין להם מקום יותר להחזיק אותו בגלל הקורונה". בסיום הדיון, האריך השופט את מעצרו ב-10 ימים.
כזכור, אמש (שישי) בסביבות השעה 20:00 בערב הוזעקו כוחות ההצלה והמשטרה לבית בשכונת בית הכרם, שם תקף גבר בן 30 את אמו, אחיו וגיסתו. שניים הובהלו לבית החולים שערי צדק באורח קשה ואחת באורח קל.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים