פרסום ראשון: בלשים של מפלג ״תפקידים מיוחדים״ ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים נרדמו ברכבם בזמן משימת תצפית על גנבי רכב, כאשר הבלשים התעוררו משנתם גילו כי מהרכב המשטרתי נגנבו שני מכשירים סלולריים.
האירוע החמור, שהתרחש באחת מיחידות העילית של משטרת ישראל התרחש לפני כחודש בזמן שבלשי היחידה תגברו צוותים בתל אביב במהלך משימה לאיתור גנבי רכב באזור הדולפינריום.
1 צפייה בגלריה
נרדמו במהלך המשמרת
נרדמו במהלך המשמרת
נרדמו במהלך המשמרת
(אילוסטרציה: ירון ברנר)
מסמך פנימי שהגיע לידי mynet חושף כי הבלשים התמקמו בחניון רכבים סמוך ל-04:30 לפנות בוקר עם רכבים סמויים במקום. צוות הבלשים לא נעל את דלתות הרכב ולאחר מספר דקות הבלשים נרדמו. סמוך לשעה 6 בבוקר, אחד הבלשים העיר את שאר הבלשים שגילו כי אלמוני ניצל את הסיטואציה וגנב מהרכב 2 מכשירי פלאפון השייכים לבלשים.
במהלך עדות שמסר ציין ראש צוות הבילוש שמכשיר הפלאפון שלו נגנב. ״בגלל העייפות נרדמנו למספר דקות. אחד הבלשים חיפש את הפלאפון שלו ולא מצא. אמרתי לו שאני אחייג אליו ואז נראה איפה הפלאפון שלו, השארנו את הפלאפון על מתקן בתוך הרכב״, מסר ראש צוות הבילוש והוסיף: ״ראיתי שגם הפלאפון שלי נעלם, הבנו שמישהו פתח את הדלת שליד הנהג וגנב לנו את מכשירי הפלאפון״.
במהלך התשאול, נשאל הבלש על ידי חוקר המשטרה ״האם ראיתם או דיברתם עם אנשים סודנים או אריתראים?״ הבלש השיב כי ״לא ראיתי ולא דיברנו עם אף אדם שדומה לסודני או אריתראי. לא ראיתי אף אחד כזה״.
מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה את המקרה שהתרחש לפני כחודש וחצי, ולאחריו החשודים במעשה נעצרו ונחקרו. לצד זאת חודדו הנהלים והאירוע תוחקר לצורך מניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".
פורסם לראשונה: 15:03, 21.04.20