שוטרת מג״ב מצטיינת המשרתת בתפקיד מודיעיני בירושלים פוטרה בימים האחרונים מתפקידה לאחר שנמצאו אי סדרים משמעתיים בתפקידה. על פי מכתב הפיטורים שנכתב על ידי אגף משאבי אנוש עולה כי במחלקה לחקירת שוטרים התנהלה חקירה נגד השוטרת בחשד לביצוע עבירות של זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים וכן עבירות על חוק הגנת הפרטיות. במסגרת החקירה השוטרת הודתה בביצוע עבירה פלילית של זיוף בכוונה לקבל דבר מה ונחתם עימה "הסדר מותנה".
1 צפייה בגלריה
שוטרת
שוטרת
השוטרת פוטרה מתפקידה
(צילום המחשה: shutterstock)
"מהגרסה שמסרת במח"ש עולה כי ערכת בדיקות במערכת המודיעין המשטרתית המסווגת שלא לצורך התפקיד עבור חברותיך. ציינת כי בדקת עבורה מספר בני זוג פוטנציאלים ויידעת אותן שהם 'בסדר'. כמו כן מסרת, כי ערכת בדיקות במערכת האמורה גם אודות בן זוגך לשעבר", נכתב במכתב הפיטורים.
עוד עולה כי השוטרת מסרה את תעודת המינוי האישית על מנת ששוטר המשרת עימה יחתים עבורה בשעון הנוכחות: "בשיחה התעסוקתית מסרת כי נתת לשוטר משל"ט המשרת איתך תעודת המינוי שלך על מנת שיחתים עבורך 'יציאה' בשעון הנוכחות, כאשר באותה על כבר לא נכחת בעבודה. לדבריך עשית זאת במטרה להשלים שעות חסרות".
במסגרת הבדיקה המשטרתית בעניינה של השוטרת עלה כי זו זייפה קבלות שהונפקו ע"י תנועת הצופים עבור קייטנות של שניים מילדיה על מנת לקבל החזרים מהמשטרה.
"לאחר שקיבלתי את המלצות הגורמים הצריכים לעניין הגעתי לכל מסקנה כי התנהגותך אינה תואמת את ערכי הארגון ומצביעה על חוסר הבנתך את הנורמות המצופות משוטר המשרת בו ועל כן החלטתי לפטר אותך מכוח סמכותי לפקודת המשטרה", נכתב במכתב הפיטורים.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים
פורסם לראשונה: 12:35, 13.12.20