השוטרת, המסוף המשטרתי ו'המאהבת': השימוש במסוף המשטרתי צריך להיעשות על ידי שוטרים רק לצרכים רלוונטיים ולצורכי חקירה, אך שוטרת מאגף התנועה הפכה את המסוף למעין מנוע חיפוש פרטי. 'כוכבת' החיפושים היתה אשה שעל פי חשדה של השוטרת ניהלה קשרים עם בעלה.
2 צפייה בגלריה
שוטרת
שוטרת
שוטרת חשדה שבעלה בוגד בה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
במכתב ששלחה ראש אגף משאבי אנוש במשטרה, ניצב עינת גיל־צובארי, לשוטרת נכתב: "בשנים 2017-2015 ביצעת עשרות בדיקות במערכות המידע המשטרתיות, שכוללות הרצת שאילתות רבות על אודותייך ועל אודות בני משפחתך, וכן על אודות מי שסברת כי היתה בקשרים עם בעלך ובעלה של אותה האשה, כל זאת שלא לצורך מילוי תפקידך ותוך פגיעה בפרטיות".
עוד בחדשות:
מכאן הגיע הנושא לחקירת מח"ש ולאחריה הוחלט לפטר את השוטרת. החקירה הסתיימה בסופו של דבר בהסדר טיעון, והיא הורשעה על בסיס הודאתה. "בית הדין השית עלייך עונש של נזיפה חמורה והורדה בדרגה אחת לתקופה קצובה של עשרה חודשים, מתוכם חודשיים בפועל והשאר על תנאי".
2 צפייה בגלריה
מסוף משטרתי
מסוף משטרתי
מסוף משטרתי
(צילום: אוהד צויגנברג)
בגזר דינו ציין בית הדין כי "מדובר בהתנהלות קלוקלת לאורך תקופה מאוד ממושכת, שבמהלכה לא עצרת ולו לרגע ליתן לעצמך דין וחשבון על מעשייך. כמו כן ניכר כי הפכת את ביצוע הבדיקות לצרכייך הפרטיים להרגל".
בשבוע שעבר הגישה השוטרת עתירה מינהלית נגד בדרישה למנוע את פיטוריה. לטענתה, לא הומצאו לידיה מסמכים המבססים את טיעוני המשטרה במרבית הטענות שהועלו כנגדה. עוד ציינה השוטרת בעתירתה: "המשיבים איפשרו צילום 'תיק אישי', אולם החסירו רישומי מפקדים ופרטים נוספים שעליהם נשענים טיעוני ועילת השימוע".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים