קבינט הקורונה הצביע היום (חמישי) בעד שורה של הקלות שיכנסו לתוקפן החל מיום ראשון, אך נכון לעכשיו, הקלות אלו לא יחולו על לפחות ארבע שכונות בעיר הבירה. גורם בכיכר ספרא ציין בפני mynet כי השכונות המדוברות הן רוממה, סנהדריה, רמת שלמה ורמות.
2 צפייה בגלריה
מחסום משטרתי
מחסום משטרתי
מחסום משטרתי
(צילום: יואב דודקביץ׳)
נתוני התחלואה בסוף השבוע הנוכחי יהיו קריטיים עבור שכונות אלה והם אלו שיקבעו סופית האם יימשך בהן הסגר גם לאחר יום ראשון. במידה ויימשך הסגר בשכונות המדוברות, תושביהן יידרשו להישאר בתחומן ולא יורשו לצאת לאזורים אחרים מלבד במקרים חריגים. ● כל העדכונים גם בטוויטר של mynet — לחצו כאן! עוד נודע ל-mynet כי השכונות ותתי השכונות הבאות עלו לדיון בשכונת הקבינט כשכונות הנמצאות ב״סיכון גבוה״ להארכת הסגר: ארזי הבירה, נווה אורות, מאה שערים, מעלות דפנה, רמת שלמה, הר נוף, רמות פולין, גבעת שאול, הבוכרים, מקור ברוך, הרובע היהודי מטרסדורף, מחניים, גבעת המבתר, קריית צאנז, קריית באלזע, כרם אברהם, זכרון משה ועזרת תורה.
2 צפייה בגלריה
שכונת רוממה, אמש
שכונת רוממה, אמש
מהומות ברוממה במהלך הסגר הקודם
(צילום: לירן תמרי)
נכון להיום, על פי נתוני עיריית ירושלים השכונה האדומה היחידה בבירה היא רמת שלמה, אך בינתיים משרד הבריאות שינה את שיטת החישוב של הרמזור, למחמירה יותר. בתוך כך, אם תימשך מגמת הירידה בתחלואה אז יש סיכויים טובים שעד יום ראשון הרבה מהשכונות כבר לא יהיו אדומות.
טוויטר mynet
פורסם לראשונה: 22:21, 15.10.20