עוד מקרה של התנכלות לקהילה הגאה בירושלים: שני אלמונים תלשו דגל גאווה ממרפסת בית פרטי בשכונת נחלאות. האירוע התרחש לפני מספר ימים ובתיעוד ממצלמת האבטחה, נראים שני החשודים מתהלכים אל עבר הבית בו תלוי הדגל, עולים על הכיסא, תולשים אותו ובורחים.
(תיעוד האירוע מתוך מצלמות האבטחה)
״ישבתי בסלון, השעה היתה 9 וחצי בבוקר, התארגנתי לצאת ופתאום ראיתי מישהו מטפס על הסורגים״, סיפר אחד הדיירים שמתגורר בדירת השותפים. ״לקח לי כמה שניות לקלוט את הסיטואציה ובינתיים אותו בחור הסתכל עלי, והמשיך לטפס הלאה לקומה השלישית. דפקתי על החלון בשביל לנסות להרתיע אותו, זה לא עזר. הוא עלה עד למרפסת, תלש את הדגל, הסתכל עלי, קפץ וברח״.
3 צפייה בגלריה
החשודים בתלישת מימין
החשודים בתלישת מימין
החשודים בתלישת מימין
(צילום: מתוך הסרטון, יואב דודקביץ׳)
״הוא טיפס עד לקומה שלישית בשביל להגיע לדגל — הייתי בהלם שזה קרה, שאלה האנשים שיש בעולם. הגשנו תלונה למשטרה ואנחנו מחכים לטיפול״. יש לציין כי התלונה הוגשה למשטרה בצירוף הסרטון של מצלמת האבטחה ובצירוף תמונות בהן ניתן לראות בבירור את פניהם של החשודים במעשה.
3 צפייה בגלריה
החשודים בתלישת הדגל
החשודים בתלישת הדגל
החשודים בתלישת הדגל
(צילום: מתוך הסרטון)
תופעת התלישה של דגלי הגאווה בירושלים הפכה לשכיחה מאוד בשנה האחרונה. ברשתות החברתיות התרבו דיווחים על מקרים שונים במיוחד באזור מרכז העיר. בשנה שעברה אף גלשה התופעה לפסים אלימים כאשר זוג לסביות המתגוררות ברחוב עזה, קיבלו מסרים מאיימים להסיר את דגל הגאווה מהמרפסת שלהן. האירוע גרר אחריו מחאה שבעקבותיה נתלו עשרות דגלים בשכונת רחביה.
3 צפייה בגלריה
דגל גאווה בשכונה. "החלטנו שאנחנו לא שותקות"
דגל גאווה בשכונה. "החלטנו שאנחנו לא שותקות"
מחאת דגלי הגאווה ברחביה
(צילום: יואב דודקביץ')
פורסם לראשונה: 20:02, 21.01.21