בסוף החודש צפוי להתחיל שלב ההוכחות במשפטו של אלירן מלול שנאשם ברציחתה של אשתו, מיכל סלה ז״ל. שלב זה כולל את שמיעת עדותם של עשרות עדים. אחת מהן היא אמה של מיכל, שצפויה להגיע אל הדיון הראשון ולכאורה לעמוד פנים מול פנים במרחק של כמה מטרים בודדים, מול האדם שרצח באכזריות את בתה.
1 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
השבוע הגיש עו"ד שגיא אופיר מפרקליטות המדינה בקשה חריגה לבית המשפט המחוזי בבקשה כי עדות אמה של מיכל ז"ל תישמע מאחורי פרגוד על מנת למנוע קשר עין בינה לבין הנאשם. "בשל נסיבות אישיות ונסיבות האירוע משוא כתב האישום מתבקשת החציצה שבין העדה לנאשם. ככל שיובא הנאשם לאולם מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על עדות העדה מאחורי פרגוד", נכתב בבקשה.  ● עדכוני mynet גם בטוויטר - לחצו כאן
על פי כתב האישום שהוגש נגד מלול עולה כי ביום 2.10.2019, "בנסיבות שאין ידועות למאשימה תקף את המנוחה ופצעה אותה בראשה". לאחר מכן מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את מיכל ז"ל מחדרה של התינוקת ודקר אותה כאחת עשרה פעמים בראשה. לאחר מכן הפרקליטות הגישה כתב אישום מתוקן בו צוין כי הדקירות המרובות מלול חבט בפנייה, בתשובה לכתב האישום הוא כפר במיוחס לו. במהלך דיוני ההוכחות צפויים להעיד עשרות עדים.