תקרית דיפלומטית בדרך? פחות מיממה לאחר שהפסיד במירוץ לנשיאות ארה״ב, עיריית ירושלים בחרה ׳לעקוץ׳ את הנשיא היוצא דונלד טראמפ. בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק הרשמי של העירייה, היא ״הציעה״ לו לכאורה, למצוא עבודה חדשה בכיכר ספרא. לאחר מספר דקות בלבד — הפוסט נעלם לכשלא היה, ככל הנראה מישהו בעירייה הבין כי גדול הנזק על התועלת.
2 צפייה בגלריה
הפוסט של העירייה וטראמפ
הפוסט של העירייה וטראמפ
הפוסט של העירייה וטראמפ
(צילום: shutterstock)
בפוסט שעלה ניתן לראות את הנשיא ורעייתו מלאניה, כמי שעומדים מחוץ ללשכת התעסוקה בירושלים ומחפשים עבודה."לתשומת העוקב דונלד טראמפ" נכתב בפוסט, "לוח המשרות החדש שלנו מתעדכן בהצעות שוות מדי יום והופך את ג'רוז לגרייט אגיין (סיסמת הבחירות של טראמפ, א"ל)".
2 צפייה בגלריה
הפוסט שנמחק
הפוסט שנמחק
הפוסט שנמחק
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק)
אלא שלאחר דקות ספורות, ובעקבות תגובות נזעמות של גולשים, הפוסט ירד. ההערכות הן שהסיבה האמיתית להורדת הפוסט הוא החשש מתקרית עם גורמי ממשל אמריקאים.
כזכור, אתמול הורכז ג'ו ביידן כנשיא הנבחר ה-46 של ארה"ב. אולם טראמפ עדיין מסרב לקבל את הכרעת הבוחר וטוען לזיופים בקנה מידה נרחב ואף פנה לבתי המשפט בנושא. גם ראש הממשלה נתניהו התעכב עם הברכה לביידן, בניגוד לראשי מדינות אחרים, מכיוון שמדובר בנושא רגיש לנשיא היוצא. מעיריית ירושלים נמסר: ״לפני זמן מה פורסם פוסט בדף הפייסבוק של עיריית ירושלים, המזכיר את הנשיא טראמפ. הפוסט עלה בשוגג והוסר מיד״.
פורסם לראשונה: 13:07, 08.11.20