דרש תמונות עירום, שלח מסרונים מפחידים וגם איים ברצח. אלא רק חלק מהמעשים החמורים המיוחסים לעדן סבן (22), תושב מעלה אדומים. השבוע הוגש נגדו כתב אישום חמור, לאחר שהיה בקשר עם שתי קטינות.
1 צפייה בגלריה
איים שיפיץ תמונות של בחורות
איים שיפיץ תמונות של בחורות
איים שיפיץ תמונות של בחורות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
לטענת התביעה, בשנת 2017 ניהל סבן קשר עם קטינה וביקש ממנה תמונה של פניה ושל פלג גופה העליון. בהמשך הוא איים עליה כי לא ידבר איתה אם לא תשלח את התמונה ואז הקטינה ביצעה את מבוקשו. לאחר מספר חודשים הצעיריה הודיעה על כוונתה לסיים איתו הקשר עימו, ואז סבן איים כי "יהרוג אותה, ידקור אותה ואתה אבא שלה ויחתוך לה את הגרון".
בחקירת המשטרה התברר כי הקשר עם הצעירה כלל גם הגבלות חמורות שסבן הטיל עליה.
בכתב האישום נכתב: "הנאשם הודיע למתלוננת שהוא לא מרשה לה לשוחח עם בנים, ואמר לה כי במידה והיא חפצה לשוחח עם אחת מהחברות שלה, עליה לשים אותו על השתק כדי שיוכל להאזין לשיחה. בנוסף, אסר הנאשם על המתלוננת להסתובב עם חברותיה כמו גם עם משפחתה במקומות כגון קניונים או ים".
לטענת התביעה, כשהנאשם גילה שהמתלוננת בילתה בים עם משפחתה, הנאשם איים עליה: "פעם אחרונה שאת הולכת לשם בלי לבקש ממני רשות".
הקשר כלל גם ניסיונות חוזרים נשנים להיפגש, שהיו מלווים באיומים. באחד המקרים סבן התקשר לקטינה, והיא לא ענתה לו. אחרי חיוג חוזר הוא הצליח לדבר איתה ואז הוא אמר לה: "תקשיבי טוב-טוב-טוב-טוב, פעם אחרונה שאת מסננת אותי, עכשיו אני מגיע לחדר הכושר ומראה לכולם את התמונה ונותן לך סטירה של החיים".
בתום השיחה סבן הגיע לחדר הכושר בו התאמנה הצעירה. בשל החשש שהוא יפרסם את תמונתה, היא נאלצה להתלוות אליו.
נגד סבן הוגש כתב אישום נוסף לאחר שדרש מקטינה נוספת תמונת עירום. בכתב האישום מצוין: "במהלך אחת השיחות ביניהם, התעצבן הנאשם על כך שהמתלוננת מתכוונת לצאת באותו ערב עם חברה, ודרש מהמתלוננת להגיע לביתו במקום. הנאשם איים על המתלוננת שאם לא תודיע לו עד השעה 20:00 שהיא מגיעה לביתו, 'זה ייגמר ברע', המתלוננת יצאה כמתוכנן עם חברתה, ואף חסמה את הנאשם ביישומון המסרים וואטסאפ".
מתברר שבאותו לילה הקטינה שחררה את החסימה ואז שלח סבן הודעה נוספת ואיים כי אם לא תגיע לביתו עד השעה שש בבוקר הוא יפיץ תמונת עירום שלה.
בשל חומרת העבירות, כתב האישום הכפול הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים, ולא לשלום. לסבן מיוחסות עבירות של אישומים בעבירות של איומים וסחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, והוא טרם השיב לאישומים נגדו.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים