יום לפני סגירת הרשימות: עופר ברקוביץ, יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים ויו"ר האופוזיציה, מצטרף למפלגה של גדעון סער - "תקווה חדשה". בשבועות האחרונים ניהל ברקוביץ' מו"מ חשאי עם סער, וזאת לאחר שבמערכות הבחירות האחרונות עלה שמו כמי שיצטרף דווקא לנפתלי בנט.
1 צפייה בגלריה
עופר ברקוביץ
עופר ברקוביץ
עופר ברקוביץ
(צילום: דנה קופל)
ברקוביץ', ששימש כיו"ר האופוזיציה העירונית במשך למעלה מ-3 שנים, יצטרף כחבר למפלגתו של זאב אלקין יריבו בבחירות המקומיות האחרונות.
ברקוביץ' (37), יליד ירושלים, מכהן כחבר מועצת עיריית ירושלים בעשור האחרון. בעבר כיהן כסגן ראש העירייה. ברקוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בחוג לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית.
סער: "עופר ברקוביץ' הוא דוגמא למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד. הצטרפותו לתקווה חדשה משמעותית ומסמלת תקווה חדשה לדור הצעיר במדינה".
ברקוביץ': "אני גאה להצטרף לנבחרת תקווה חדשה בהובלתו של גדעון סער. אני מאמין במנהיגותו, ביושרו ובניסיונו העשיר שמבססים אותו כמועמד המתאים לראשות הממשלה. אני מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת. אני מתכוון לפעול למען הצעירים, העסקים הקטנים שנפגעו קשות במהלך משבר הקורונה וזקוקים לנציגות אותנטית שתפעל לפתרונות עבורם. אני מתכוון לפעול לאחדות ישראל, כפי שפעלתי ב"התעוררות" ולחבר את כל קבוצות האוכלוסייה לחזון משותף ודרך חדשה למדינת ישראל".
מסיעת 'התעוררות' נמסר: "התעוררות בירושלים תמשיך לפעול בכל הכח למען תושבי ירושלים, באמצעות הכוח האדיר והאמון שזכתה לו במועצת העיר ירושלים ועם שבעת חברי וחברות המועצה שלה. התעוררות מאמינה בכוחו של עופר לפעול למען ירושלים מהזירה הארצית ולהיות נציגה של העיר בכנסת, לטובת העיר ותושביה. יחד עם זאת התעוררות אינה מזדהה פוליטית עם אף מפלגה ארצית ויש לה נציגים בכל המפלגות הארציות, כך היה תמיד וכך ימשיך להיות. אנחנו מאחלים הצלחה ענקית לעופר ולירושלים".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים