טרגדיה בהר חומה: תושב השכונה, עמרי פרי בן ה-19 ז"ל הוא הצעיר שנהרג הלילה (שישי) בתאונה הקטלנית ברחוב שמואל מאיר לאחר שהתנגש בעמוד חשמל. אמו שגית כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "חיים שלי אהוב שלי איך עזבת אותי הלב נשרף לי, איך אשרוד בלעדיך. הלב נשרף לי. זה אפילו לא קרוב להתעכל".
3 צפייה בגלריה
עמרי פרי ז"ל
עמרי פרי ז"ל
עמרי פרי ז"ל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק )
אחיו אושרי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "עומרי אחי היקר אני לא מאמין שאני מדבר עלייך בלשון עבר. הדמעות לא מפסיקות לרדת. תהייה נשמתך צרורה בצרור החיים. החבר הכי טוב שלי - אתה היית צריך לבכות עליי, לא אני עלייך. אתה לנצח תהיה חרוט בלב שלי דם".
"הוא היה אומר שהשיר של אייל גולן 'חונקת מאהבה' נכתב עליי, כי הייתי חונקת אותו מאהבה ולא הרפיתי", אמר אמו בלוויה ונפרדה ממנו, "כמה ששמרתי וגוננתי עליו, החיים כיוונו אחרת. הוא איבד שליטה על הרכב והיה עם עוד חבר. החבר תודה לאל ניצל והוא מאושפז בבית חולים. עמרי, כיוון שלא היה חגור נזרק מהרכב ונהרג במקום. אין לי מילים לתאר כמה אהבה נתתי לו, כמה אהבתי אותו. אני אוהב אותו לעולם".
3 צפייה בגלריה
עמרי פרי ז"ל
עמרי פרי ז"ל
עמרי פרי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
"בן יקר ואהוב שלי, קראתי לך עמרי אך האל החליט אחרת. היית אמור להתגייס לצבא בקרוב, להיות לוחם. אבל לא הספקת. היית בליבי הרגשה מטלטלת – חששתי שמשהו רע יקרה לך בצבא, אבל בסוף לא חזרת מהעבודה. אמרת לי 'איך אני אוהב את הזמן הזה שאני יכול לעשות מה שאני רוצה', ואכן התחלת להגשים את החלומות שלך. רצה הגורל וזה פסק. יצאת, בילית, עשית חיים לפני כן, אבל לאלוהים היו תכנונים אחרים. ילדי הקטן, תנוח על משכבך בשלום, אני אוהבת אותך ולעולם לא אשכח אותך".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקטלנית בהר חומה
זירת התאונה הקטלנית בהר חומה
זירת התאונה הקטלנית בהר חומה
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
סמוך לשעה 00:30 סטה רכבו של פרי שנסע בשדרות שמואל מאיר שבשכונה ופגע בעמוד חשמל. כתוצאה מהפגיעה נפצע הצעיר באורח אנוש ולאחר מכן מת מפצעיו. אדם נוסף שהיה ברכב נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
הלוויתו התקיימה היום בשעה 14:00 בבית ההספד הספרדי בגבעת שאול. יהי זכרו ברוך.
פורסם לראשונה: 13:25, 23.04.21