טרגדיה: רוכב האופנוע שנהרג אמש (ג') בתאונה ברחוב יפו הוא איתמר הילמן בן ה-21. הילמן ז"ל החל לעבוד בירושלים בחודשים האחרונים ובעקבות כך שכר דירה בעיר. אביו, שלמה הילמן, מספר בשיחה עם mynet ירושלים על בחור שרצה מאוד להתחתן ולבנות בית שכל תוכניותיו נגדעו באחת.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב יפו
זירת התאונה ברחוב יפו
זירת התאונה ברחוב יפו
(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
"הוא היה ילד עם לב מיוחד מאוד", סיפר הילמן, "מה שהיה מאפיין אותו זה טוב הלב שלו המיוחד שלו, החיוך התמידי שלו, תמיד אמר מילה טובה לכל אלה שסבבו אותו, תמיד נמצא שם כשהיה צריך, תמיד עשה כל מה שצריך כדי שהשני יהיה מבסוט".
2 צפייה בגלריה
איתמר הילמן ז"ל
איתמר הילמן ז"ל
איתמר הילמן ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
הילמן מזהיר את רוכבי האופנוע: "זו אבידה מאוד גדולה. אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה לנו וקוראים לכל אלה שרוכבים על אופנועים לחשוב פעמיים. אני מאוד חששתי שהוא רכב על האופנוע. מכירים אבא שלא מפחד שהבן שלו רוכב על אופנוע? אנחנו בסוף אנשים דתיים ומאמינים ויודעים שאם הוא היה צריך ללכת, הוא היה צריך ללכת. כך או אחרת, ועדיין אנחנו קוראים לכל אלה שחושבים שאופנוע הוא כלי רכב ראוי, ואומרים להם שזה כלי רצח נורא ואיום".
אמש קיבלה המשפחה את הבשורה על פציעת הבן, זמן קצר לאחר מכן, כבר עדכנו על מותו. "מאתמול בלילה לא הצלחנו לישון. זה היה נורא", הוסיף.
ישראל בוגרד אופנוען מד״א בירושלים שהוזעק אתמול בלילה לתאונה כתב: "הרגע הזה שאתה קולט שבתאונה שטיפלתה הערב, הלך לעולמו קרוב משפחה שלך. הזוי, הייתי באטרף של ההחייאה ולא שמתי לב שזה בן דוד שלי, מפחיד".
הלוויתו תתקיים היום (ד') בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון שער פתח תקוה. יהי זכרו ברוך.