שגעון ה-sms: בשבועיים האחרונים, התפלאו תושבים רבים בעיר לגלות הודעות טקסט עם הוראות טכניות שנשלחות מדי יום ביומו, ולעיתים גם מספר פעמים ביום ממשתמש בשם MANTI. בין היתר, נשלחו בהודעות גם בקשות לשלוח פרטים אישיים ופרטי רכב לכתובת אימייל של עיריית ירושלים.
התושבים המבולבלים העלו השערות שונות לגבי אמינות ההודעות. בין היתר, חשבו שמדובר בסוג של עוקץ או מתקפת 'פישינג' שמטרתה לדלות מידע. ההודעות המשיכו לזרום ללא הפסק לטלפונים האישיים, והסתבר שהתופעה הייתה נרחבת יותר מכפי שחשבו.
לבסוף התברר ששם המשתמש MANTI משמעו מרכז ניהול תנועה ירושלים, המרכז האחראי על בקרת הרמזורים והמחסומים השונים ברחבי העיר.
ההודעות וכתובת המייל שייכים לאמיר עדן – ראש צוות בקרת כניסות וחניוני חנה וסע באגף התחבורה בעירייה. תקלה מערכתית היא שגרמה לשליחת ההודעות לתושבים במקום למפעילי הרימזור אליהם נמענה ההודעה.
תגובת העירייה: "מדובר בתקלה טכנית, שטופלה באופן מיידי".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים