לבצל יש טעם עז וריח חריף, והוא גם עלול לגרום להגשת כתב אישום. את העובדה הזאת גילו לאחרונה סעיד חרירי, נהג אוטובוס, וחברת 'קווים', שבה הוא מועסק, כאשר הועמדו לאחרונה לדין על ידי יחידת התביעות במשרד התחבורה.
1 צפייה בגלריה
אוטובוס של חברת קווים
אוטובוס של חברת קווים
אוטובוס של חברת קווים
(צילום: אסף פרידמן)
בכתב האישום, שהוגש לבית הדין לתעבורה, נטען כי בתחילת 2019 עלתה נוסעת בגבעת התחמושת לקו 320, במטרה להגיע למודיעין עילית. היא התיישבה בצידו הימני של האוטובוס, חמישה מושבים מאחורי הנהג, ובמהלך הנסיעה הוציאה קופסת סלט וחלה.
להפתעתה, הנהג קרא לעברה בקול: "יש לך בצל בסלט? זה מפריע לי - תעברי אחורה".
הנוסעת המופתעת עברה למושב האחורי של האוטובוס, אלא שבהמשך עצר האוטובוס בצד הדרך והנהג החל לצעוק: "איפה הבחורה עם הסלט? תביאי לי את זה".
מייד לאחר מכן הוא קם מכיסאו והחל לצעוק ולדרוש לקבל לידיו את הכלי שממנו בוקע ריח עז. הנוסעת השיבה ש"הקופסה נמצאת בתוך התיק", אך הנאשם לא ויתר ודרש לקבל את הסלט. כשהנוסעת נבהלה ומסרה לידיו את הכלי, הוא השליך אותו אל מחוץ לאוטובוס.

גם הנוסעים סבלו

לאחר שמספר נוסעים המומים העירו לחרירי על התנהגותו, הוא הורה לכל הנוסעים לרדת מהאוטובוס באופן מיידי, ואיים כי אם מישהו יסרב בכוונתו להזעיק את המשטרה. עוד צוין בכתב האישום כי "בעקבות זאת נאלצו הנוסעת ושאר הנוסעים לרדת במקום שבו היה האוטובוס באותה עת וללכת מספר מטרים ברגל עד שהגיעו לתחנה". כתב האישום מיחס לנהג ולחברה בה הוא מועסק, עבירות של "עצירה שלא בתחנת מתחנות הקו" ו"התנהגות שאינה הולמת".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים