דוגמה אישית? סמנכ״ל החברה העירונית אריאל, חיים אלדר, השתתף במוצאי שבת במסיבה שנערכה בניגוד להנחיות הסגר, כך עולה מתיעודים שהגיעו לידי mynet בהם נראה אלדר ומכריו חוגגים בהתקהלות וללא מסכות.
1 צפייה בגלריה
חיים אלדר
חיים אלדר
חיים אלדר
(צילום: פרטי)
בסדרת התיעודים שפורסמו על ידי משתתפים באירוע, תועד הבכיר, חיים אלדר המשמש כסמנכ"ל חברת אריאל, כשהוא חוגג במסיבת קריוקי למרות שעל פי הנחיות משרד הבריאות שנכנסו לתוקף ביום שישי בשעה 14:00, חל איסור מוחלט לשהות בבתי מגורים של אנשים אחרים – מלבד המטרות של ביצוע עבודה או סיוע לאדם במצוקה. אלדר ומשתתפים נוספים תועדו כשהם לא עוטים מסכות לפניהם ולא שומרים על ריחוק חברתי.
בתוך כך, זהו לא המקרה הראשון בו נרשמת הפרה לכאורה של ההנחיות בידי אלדר. בחודש אוגוסט הוא קיים מסיבת יום הולדת במגדל יוקרתי בתל אביב, בה על פי התיעודים שבידי mynet, החוגגים לא עטו מסכות ולא שמרו על ריחוק חברתי.
חיים אלדר מסר בתגובה: "מדובר בשתי משפחות גרעיניות המתגוררות דלת מול דלת, אשר יצאו לתפילות יחד ושבו לחוג את החג במשותף במרפסת הדירה של שכנינו. אין ולא היתה כל הפרה של כללי הריחוק ודאי לא כשמדובר בשתי משפחות גרעיניות המקיימות את המדרש ושמחת בחגך. מאחל בהזדמנות זו למערכת ולכל תושבי העיר ועם ישראל שנה טובה אהבת חינם וגמר חתימה טובה".
פורסם לראשונה: 14:44, 23.09.20