ארבעה חודשים בלבד לאחר שבן 17.5 הורשע בעבירות אלימות, הוא דקר צעיר שישב בפאב בשוק מחנה יהודה, וכתב אישום נוסף הוגש כנגדו כעת בביהמ"ש לנוער.
נער שעוד לא מלאו לו 18 שנים, הבחין בבחור שחשד בו כי הוא מעורב בסכסוך שיש לו עם אחרים. מבלי לחשוב פעמיים, הוא ניגש אל הצעיר שישב להנאתו בפאב בשוק 'מחנה יהודה', ודקר אותו פעמיים במותן שמאל.
1 צפייה בגלריה
ג
ג
שוק מחנה יהודה. למצולמים אין קשר לכתבה
(צילום ארכיון: אוהד צויגנברג)
הדוקר שהוא בן פחות מ-18 שנים, הספיק לייצר לעצמו כבר עבר פלילי ובכלל זאת, גם הרשעה מלפני ארבעה חודשים בלבד על עבירות אלימות בהן הוא הורשע כאמור בבית המשפט לנוער.
עוד בחדשות:
מסרטוני תיעוד האירוע בהם הנער הדוקר מזהה את עצמו על אף שניסה להסוות את זהותו בעת הדקירה, והוא אף ביצע שיחזור של המקרה. במצלמות נצפה הדוקר כשהוא ניגש אל הנדקר שישב עם גבו אליו על כיסא בפאב, ודקר אותו פעמיים באמצעות הסכין באזור מותן שמאל בפציעות של 6 ס"מ עומק בגובה הכליה, ונמלט מהמקום.
"עילת המסוכנות בעניינו של הנער הדוקר מקבלת משנה תוקף נוכח עברו הפלילי וההתחייבות שלו מלפני ארבעה חודשים בלבד שלא לבצע כל עבירת אלימות", אמרו במשטרה.
נגד הנער הדוקר הוגש כעת כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי למנוער בירושלים המייחס לו עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות וכן החזקת סכין, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים