כמה זמן את גרה בירושלים?
נולדתי בירושלים. בשנים האחרונות אני גרה עם המשפחה שלי בשועאפט, אבל גם למדתי בתיכון בירושלים.
1 צפייה בגלריה
מרח סרחאן
מרח סרחאן
מרח סרחאן
(צילום: יואב דודקביץ')
למה לגור בירושלים?
אני אוהבת לשוטט בירושלים ולראות הרבה מקומות. כל מקום בירושלים יפה מאוד ומיוחד. אני אוהבת להסתובב בעיר העתיקה. תמיד כשאני שם אני מרגישה בנוח. אני אוהבת במיוחד מקומות היסטוריים, כמו כנסיות, מסגדים ומנזרים, שבהם אפשר לראות את העבר ולדבר עם עצמך. אני אוהבת את האפשרות להכיר בעיר הרבה אנשים שונים.
עם מי היית רוצה לשבת לדרינק?
יש הרבה אנשים שאני מעריכה והייתי שמחה להיפגש איתם ולהכיר. למשל מלכות הזמר פיירוז ואום כולתום, המשורר מחמוד דרוויש. אבל הכי טוב לי לשבת עם אמא שלי, האמא הכי סבלנית וטובה בעולם.
מה הדבר הכי מעניין שעשית בעיר?
הדבר הכי מעניין שעשיתי בירושלים אלו ההתנדבויות, גם היום בבית החולים הדסה, אבל גם לאורך השנים. למשל, במסגד אל אקצה, ביום ההולדת של הנביא מוחמד אני וחברים חילקנו מתנות לילדים קטנים. הלכנו גם לבתי החולים אל־מקאסד ואל־מוטלע לשמח ילדים חולי סרטן.
מה המקום הסודי שלך בעיר?
מקום שאני אוהבת במיוחד בירושלים זה גגות החאן. זה אתר מיוחד בשבילי. שם אפשר לשבת בשקט ולהביט במקומות הקדושים לדתות השונות.
מה הכי גרוע כאן?
שהיום בירושלים מסתיים בשבע בערב. בעיר העתיקה הכל חשוך, ואי אפשר ללכת או לקנות משהו מאוחר כי הכל יהיה סגור.
מה הלאה?
יש לי הרבה תוכניות לעתיד, למשל ללמוד סיעוד באוניברסיטה. גם מעניין אותי ללמוד אומנות וציור. 
אני והקורונה
החיים שלנו השתנו בגלל הקורונה. אנחנו צריכים להיזהר יותר בשבילנו ובשביל החיים של האנשים שסביבנו. אני שמחה בימים אלו להתנדב דרך האגודה להתנדבות בבית החולים הדסה ולסייע לחולים ולמשפחות בתקופה הלא פשוטה הזאת.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים