ד"ר בילי (זאב) לוין בן 60. נשוי+6 סב ל־18 נכדים.
ביקור אצל רופא שיניים הוא לא חוויה מרנינה במיוחד, אבל תאמינו לנו שביקור אצל ד"ר בילי (זאב לוין) זה סיפור אחר לגמרי.
2 צפייה בגלריה
ד"ר זאב לוין
ד"ר זאב לוין
ד"ר זאב לוין
(צילום: קרן לוין)
קצת רקע: ד"ר לוין גדל בניו יורק ולמד באוניברסיטת קולומביה בארצות הברית. הוא התמחה פריודונטיה־מחלות חניכיים כשהבסיס המחקרי שלו היה בנושא שתלים. הוא בין החלוצים בארצות הברית בתחום הזה, והוא גם הקים בארצות הברית שתי מרפאות המתמחות בפריודנטיה. בנוסף הוא גם בעל מומחיות ישראלית בתחום.
אבל לפני שדוקטור לוין רופא שיניים הוא קודם כל ציוני. אביו לחם במלחמת השחרור, סבו במלחמת העולם הראשונה והחלום הגדול שלו לצד רפואת השיניים היה להגיע לישראל. חלום שהגשים לפני כשלושים שנה.
כשהגיע לישראל הוא עבד במקביל בתפקיד אקדמי בהדסה ובמרפאת שיניים והיה בין החלוצים בתחום שתלי השיניים בישראל עניין שבאותם ימים היה חדשני עד כדי כך שדוקטור לוין היה צריך להביא את השתלים מחו"ל לישראל. הוא עזב את העבודה האקדמית והתמקד בשדרוג ומהפכה בתחום רפואת השיניים שגולת הכותרת שלו היא שיטות ייחודיות שמונעות מחלות חניכיים. ד"ר לוין צירף אליו שני מומחים לרפואת חניכיים למרפאה ובנה גם תת מחלקה שמטפת בפציינטים שלא קיבלו מענה במקומות אחרים בגלל מגבלות פיזיות ומורכובויות רפואיות כאלה ואחרות.
חשוב לציין כי מדובר היה בטיפולים פורצי דרך ביניהם גם מחלקה נוספת לרפואת הפה בין הראשונים מסוגה בארץ ובעולם. "אני מאד ביקורתי כלפי עצמי. פרפקציוניסט" מספר ד"ר לוין על עצמו. "המוטו שלי ושל הצוות שלי הוא שאין איכות בלי אכפתיות. אלה שני דברים שחיייבים ללכת יחד. כל מי שמגיע אליי לטיפול יודע שאני מתייחס אליו ולטיפול בו כמו שהייתי רוצה שיטפלו בי או במשפחתי.
2 צפייה בגלריה
מרכז פריו
מרכז פריו
מרכז פריו
(צילום: מיטל ברששת)
המטופל צריך לדעת בשקיפות מה אנחנו עושים ולמה אנחנו עושים את זה. הוא צריך להרגיש נעים ובטוח. רופא שיניים זה משהו שמעורר באופן אוטומטי קצת חשש ואנחנו כאן כדי לתת טיפול ומענה גם לעניין הרפואי וגם לכך שהלקוח שלנו ירגיש טוב כשהוא נכנס ויוצא מהמרפאה".
חשוב לו לד"ר לוין לציין כי למרות שהוא מנצח על כל המקהלה של המרפאה שלו, יש סביבו צוות איכותי, מקצועי ואנושי שהופך את השלם לגדול מסך חלקיו. במרפאה עובדים לצד ד"ר לוין ד"ר אהרון ספיר מומחה לפריודונטיה, ד"ר דני וויכהאלץ מומחה לפריודונטיה, ד"ר תמר קרטין־גבאי מומחית לרפואת הפה וד"ר חיים אבשלום מתמחה בשיקום הפה. מנהלת המרפאה היא מיטל ברששת מנהלת המרפאה שד"ר לוין מבקש להדגיש שהיא "גם יד ימין וגם יד שמאל שלי".
פרטים ליצירת קשר:
המרפאה־ מרכז פריו ירושלים
כתובת: דרך חברון 101 א'
בית הנציב לובי ב' קומה 1
טלפון: 02-5633250
פורסם לראשונה: 13:37, 21.06.21