חיים אטל (25) הוא הבעלים של 'אופוריה' אולם וגן אירועים.
"טבילת האש שלי התחילה בגיל 19 כשאני ואחי הגדול ניסים, הגשמנו חלום כפול: גם להיות אנשי עסקים וגם לעסוק בתחום שמשמח אנשים שמעניק להם רגעים בלתי נשכחים. לעשות להם ולנו שמח תוך חדוות יצירה, נתינה וכמובן מקור פרנסה. אני מאמין גדול במשפט שהכל מלמעלה. כתוב לך מה תהיה הדרך שלך אבל אתה מחויב לעשות את ההשתדלות והמאמץ.וצריך להגיד תמיד תודה לאל. זה המוטו שמאיר לנו את הדרך".
2 צפייה בגלריה
חיים אטל
חיים אטל
חיים אטל
(צילום: באדיבותו)
אטל מספר שההתחלה בתחום לא היתה קלה. "הגענו בלי רקע בתחום, בלי המקצועיות והידע הנדרש וצללנו למים העמוקים. אנחנו קבוצה של מספר אנשים טובים, בכל מיני תחומי עניין נוספים וחשוב להדגיש שאני לא סוליסט אלה חלק מקבוצה שיש בה יחסים חמים וחברות ארוכת שנים.
למרות שאני בפרונט ומוביל, לכל אחד יש את החלק שלו בהצלחה ובהתפתחות שלנו כאנשי עסקים. המשפחה המורחבת, סמכה עלינו בעיניים עצומות כי לכולם היה ברור שיש לנו חלום ומטרה ואנחנו מתכוונים לעבוד מאד קשה כדי להגשים את מה שסימנו לעצמנו. הפידבק החיובי מהמשפחה ומהסביבה ופרגון היו בלי גבול, כי ידעו שאנחנו לא ננטוש את הערכים ואת הבסיס שאיתו אני ואחי קיבלנו מהבית. יש לנו דרך, יש לנו את העקרונות שלנו ושום דבר מפתה ככל שיהיה לא יגרום לנו לסטות מהם.
הסיפוק הכי גדול שלי בעבודה היום יומית שיכולה לפעמים להיות סיזיפית היא התגובות והפידבקים שאני מקבל מאנשים שבאים לחגוג אצלנו. כל הערה קטנה שמפרגנת עושה לי את היום. זה יכולה להיות התפעלות מאיזה שיפוץ שעשינו במקום, שדרוג של התפריט או קינוח חדש שהכנסנו. אנשים יודעים להעריך איכות, שירות, סבר פנים יפות ומאמץ. אצלנו כל בעל אירוע או אורח יודע שאנחנו מתייחסים לשמחה שלו כאילו זו השמחה שלנו. אני רוצה לראות אנשים נכנסים ל'אופוריה' עם חיוך ויוצאים ממנו עם חיוך עוד יותר רחב. אין קיצורי דרך ואין שום תירוץ. אנחנו כאן כדי לספק לאנשים רגעים של נחת וקורת רוח.
שואלים אותי לא מעט על התחום, ומה הייתי מייעץ למי שרוצה לעסקי האולמות/גני האירועים. יש תורה שלמה סביב העניין הזה. מי שלוקח על עצמו אחריות שכזו צריך לדעת לאן הוא נכנס, להיות מוכן לכל התסריטים האפשריים ולהיכנס לתחום כזה בעיניים פקוחות. הגבול הוא מאד דק בין הצלחה לחוסר הצלחה וכל ניואנס הכי קטן יכול לעשות את ההבדל לצד החיובי וגם לצד השלילי.
2 צפייה בגלריה
חיים אטל
חיים אטל
חיים אטל
(צילום: באדיבותו)
אני יכול לומר היום אחרי שש שנים בתחום שהשיעור הכי חשוב שלמדתי הוא שאין שום דרך לקנות ניסיון. צריך לעבור כברת דרך וללמוד כל הזמן ותוך כדי תנועה מכל מהלך. צריך להשקיע במוצר, צריך להיות עם נפש חפצה ולב רחב לרצונות של אנשים, להשקיע במוצר באיכות שלו ובשיווק שלו ולאהוב את מה שאתה עושה. אנחנו לא מסתכלים רק על טור ההכנסות ועל הרווח הכלכלי. זה בעל ערך חשוב אבל לא פחות חשוב זה השם הטוב של המקום, היחס, ההתנהלות, כמו שאנשים באים להיות אורחים אצלי בבית, ורוצים אחרי ביקור אחד לחזור כי החוויה היתה להם נעימה, כך גם ב'אופוריה'. בסוף, טוב שם טוב משמן טוב".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים?
"בעזרת השם מקים משפחה ועושה הרבה עסקים טובים וגמילות חסדים. לשלב נתינה עם פרנסה ולהתפתח להיות עסק יותר גדול ואדם יותר טוב, זו בעיניי הנוסחה להצלחה".
אופוריה אולם וגן אירועים
רחוב פייר קניג 39 תלפיות ירושלים
טלפון: 02-679-9949
פורסם לראשונה: 16:00, 16.06.21