כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד תושב ענתא, בן 20, לאחר ש השתולל וצעק בבית החולים ותקף מאבטח. הנאשם נעצר על ידי השוטרים. תיעוד חלקי של התקיפה נקלט במצלמות האבטחה של בית החולים.
(תיעוד התקיפה)
האירוע התרחש לפני כשבוע בסמוך לחצות, אז התקבל במשטרה דיווח מבית החולים שערי צדק בירושלים על אדם המשתולל במקום. שוטרי תחנת מוריה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד לחקירה ומעצרו הוארך בבית המשפט.
1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה, שערי צדק
תיעוד התקיפה, שערי צדק
תיעוד התקיפה, שערי צדק
(צילום: יואב דודקביץ׳)
לדברי המשטרה, ״מחקירת המקרה עולה כי הנאשם הגיע לחדר המיון ובמהלך הליך הקבלה בפני אחות רפואית, החל לצעוק לעברה. מאבטח שחש למקום ניסה להרגיע את הנאשם תוך שהסביר לו כי היא עושה את עבודתה, אך הנאשם המשיך בשלו והחל תוקף את המאבטח בכך שהכה אותו בראשו, הדף אותו מגרונו ואיים עליו שישנה לו את הצורה של הפנים. בסיוע של גורמי רפואה שנכחו במקום, הצליח המאבטח להשתלט על הנאשם עד בוא השוטרים למקום אשר עצרו את הנאשם והעבירו אותו לתחנת המשטרה שם, קילל ואיים על השוטרים״.
במשטרה מוסיפים כי ״חוקרי המשטרה סיימו בימים אלו את פעולות החקירה תוך שמעצרו של הנאשם (20, ענתא) הוארך מעת לעת בבית המשפט. לאחר שהוגשה נגדו השבוע הצהרת תובע, היום הוגש נגדו כתב אישום על ידי שלוחת המעצרים ביחידת התביעות של מחוז ירושלים ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפת עובד חירום, הפרעה לשוטר ואיומים. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, ובפרט נגד אלימות המופנית כלפי צוותים רפואיים, הפועלים מדי יום ולילה להצלת חיים״.