צוותי הרפואה בבית החולים הדסה עין כרם ערכו אמש (שני) טקס זיכרון חריג באחת ממחלקות האשפוז, סמוך למיטתה של נועה קשת-גונן, המטופלת בבית החולים בימים אלה. קשת-גונן, היא אלמנתו של יעקב גונן ז״ל, ששירת בצה״ל כמג״ד ונפטר ממחלה קשה. צפו בתיעוד המרגש:
הטקס המרגש (צילום: דוברות הדסה)

קשת-גונן כאמור, מטופלת על ידי הכירורג ד״ר רביד ינון, אושפזה לאחר ניתוח מורכב שעברה על ידי פרופ׳ תמר פרי מנהלת המחלקה הגניקואונקולוגית וד״ר יהונתן דמה. אמש, ערך ד״ר רביד טקס זכרון מרגש לזכר בעלה -יעקב גונן, שהיה מג״ד בשריון ולפני מותו ממחלה קשה הספיק ללחום במבצעים שונים בצה״ל כשהאחרון שבהם היה מבצע ״עופרת יצוקה״.
2 צפייה בגלריה
טקס הזיכרון ליד מיטתה של נועה
טקס הזיכרון ליד מיטתה של נועה
טקס הזיכרון ליד מיטתה של נועה
(צילום: דוברות הדסה)

״כששמעתי שהערב נועה המטופלת המקסימה שלנו רוצה לערוך טקס לזכרו של בעלה, במיוחד בערב יום הזכרון, ולספר על האדם שאהב את מדינת ישראל ולחם למענה בקרבות רבים, החלטתי לארגן את הטקס עבורה. גייסתי אלי את אנשי המחלקה, סטודנטים לרפואה, אחיות ורופאים, וביחד עברנו כאן רגעים מרגשים מאוד. הקדשנו את הטקס לכלל חללי ישראל ופעולות האיבה והייתה לנו הזכות להיות עם נועה ובנה ניב בערב המיוחד״, סיפר.

2 צפייה בגלריה
יעקב גונן
יעקב גונן
יעקב גונן
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

נועה ובנה ניב התרגשו מאוד מן המעמד. ״מי שהכיר את יעקב זכה, זכה להכיר אדם אוהב בריות ואוהב את מדינתו, שגם כשחלה לא היסס להתגייס ולהלחם למענה״, סיפרה נועה. ״אני אישית טיפלתי בחיילים לאורך כל חיי והם הדבר הכי יקר שלנו במדינה. הערב, יחד עם הצוות הנפלא בהדסה, שלא מוותר עליי ורק דואג לי כבר תקופה ארוכה, כיבדתי את זכרו של יעקב זכרו לברכה ונשאתי תפילה להחלמה אמיתית עבורי. בכל שנה, מעל קברו של בעלי אני מצדיעה לו והערב הצדעתי לו מהמיטה בהדזה וגם לד״ר רביד היקר, שהוא המפקד האמיתי כאן במחלקה״.
יהי זכרו ברוך