עולם הטיפולים האסתטיים כמרקחה: רשת מכבי אסתטיקה והמרכז לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית "הרמוניה" במרכז הרפואי שערי צדק מודיעים על שיתוף פעולה פורץ דרך במסגרתו מצטרף המרכז הרפואי הרמוניה בשערי צדק לרשת השותפים של מכבי אסתטיקה.
"הרמוניה", המתמחה בטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים, במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. המרכז הרפואי "הרמוניה" הוקם בשנת 2010 ומציע מגוון פתרונות אסתטיים וניתוחיים, המבוצעים על ידי כירורגים וכירורגיות פלסטיים מומחים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, וכל זאת תחת סטנדרטים קפדניים של בית החולים מחד ונוחות ושירות של בית חולים פרטי.

1 צפייה בגלריה
צוות הרמוניה
צוות הרמוניה
צוות הרמוניה
(צילום: דוברות מכבי)

במסגרת ההסכם, חברות וחברי מכבי שרותי בריאות ייהנו במרכז "הרמוניה" מהנחה של 17% לטיפולים אסתטיים ו- 10% לניתוחים פלסטיים. המרכז הרפואי הרמוניה בשערי צדק, כמו כלל השותפים ברשת, יעניק שירותים אסתטיים רפואיים מתקדמים למבוטחי מכבי, במקביל לחמשת סניפי מכבי אסתטיקה בת"א, רעננה, ראשל"צ, חיפה ואשדוד.

הנגשת שירותים אסתטיים


בין השירותים אותם מציע המרכז הרפואי "הרמוניה": הזרקות למילוי ופיסול הפנים, טיפולים משולבי מכשור לפיגמנטציה וצלקות, הרמה ומיצוק ללא ניתוח, טיפולי מירה-דריי להזעת יתר מבתי השחי. בנוסף, ייהנו חברות וחברי מכבי מהנחה של 10% על כל הניתוחים הפלסטיים הכוללים בין השאר- שאיבות, הזרקות שומן וניתוחים שונים לעיצוב הגוף והפנים.
במסגרת מהלך עסקי ואסטרטגי ארצי, רשת מכבי אסתטיקה מגיעה לערים נוספות ברחבי הארץ וזאת באמצעות רשת שותפים במודל פעילות חדשני וראשון מסוגו בישראל, במסגרתו תעניק שירותים אסתטיים מהמתקדמים בארץ ללקוחותיה במרכזים רפואיים מובילים ובקליניקות פרטיות של רופאים מומחים מוכרים ובעלי שם. המהלך נועד להנגיש שירותים אסתטיים בתנאים מיוחדים לחברי וחברות רשת ״מכבי״ בכל הארץ.
לרשות חברות וחברי מכבי אשר ירצו לתאם תור ליעוץ וטיפול במרכז "הרמוניה", יעמדו מגוון ערוצים לרישום וקבלת שובר זכאות להנחה, אותו יציגו בהגיעם למרפאה: עמודי נחיתה של קמפיינים שונים ברשת, לשונית ייעודית לרשת השותפים באתר מכבי אסתטיקה, פניה בוואטצאפ או סריקת קוד QR.
טוני כהן, מנכ"לית מכבי אסתטיקה: "מכבי אסתטיקה תרחיב בשנת 2024 את מספר המרפאות והמרכזים הרפואיים במסגרתם תציע שירותים אסתטיים מגוונים ללקוחותיה. אנו גאים על הצטרפותו של מרכז הרמוניה בשערי צדק, בניהולו של דר' יואב גרונוביץ, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית וכירורג פלסטי בעל שם בינ"ל, לרשת השותפים שהקמנו. מטרת המהלך היא להנגיש לכ-2.5 מיליון חברי מכבי שרותי בריאות את הקירבה הפיזית למרפאות מחד, ואת עולמות האסתטיקה מאידך".
מנהל מרכז הרמוניה, ד״ר יואב גרונוביץ': "צוות הרמוניה ואני, שמחים להיות המרכז הראשון של כירורגים פלסטיים בישראל, שמצטרף לרשת השותפים של מכבי אסתטיקה, אשר מציע טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים לחברות וחברי מכבי. שערי צדק הוא בית החולים מהמובילים בישראל, שהתפתח באופן משמעותי בעשור האחרון. היכולת שלנו להעניק גם מעטפת של טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים ממחישה את החשיבות שבית החולים מייחס גם לתחומים אלו.
"צוות הרופאות והרופאים המומחים בהרמוניה שערי צדק ואני, גאים בשיתוף הפעולה פורץ הדרך עם מכבי, ארגון בריאות שנותן מענה ראשון מסוגו לחבריו וחברותיו, ומציע סטנדרט חדש של רפואה אסתטית בישראל. ההנחה המיוחדת תאפשר לחברות וחברי מכבי ליהנות מפתרונות אסתטיים ברמה הרפואית הגבוהה ביותר בהיבטים של מקצועיות, איכות, ושירות".
אלי פסח, סמנכ"ל הכספים ומנהל מכבי אסתטיקה: "הצטרפותו של מרכז הרמוניה בשערי צדק לרשת השותפים של מכבי אסתטיקה, הינה צעד חשוב לחיזוק המותג. לאחר שרכשנו את מרפאות הפרימיום של דר' אלמן, המציעות טיפולים אסתטיים איכותיים המשולבים עם מכשור טכנולוגי מהמתקדמים בארץ, אנו פועלים להנגיש שירותים אילו למבוטחינו בכל תחום ובפריסה ארצית. אני מברך את דר' יואב גרונוביץ' מנהל המרכז הרפואי הרמוניה בשערי צדק ואת צוות הרמוניה על הצטרפותו של המרכז למותג "מכבי אסתטיקה" שיעניק שירותים אסתטיים מקצה לקצה ליותר מ- 2.5 מיליון מבוטחי מכבי ולכלל חברי קופות החולים".
רשת "מכבי אסתטיקה" מקבוצת מכבי, הוקמה על בסיס רכישת רשת מרפאות האסתטיקה של ד"ר מוניקה אלמן במהלך שנת 2023, ומציעה מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האסתטיקה והכירורגיה הדרמטולוגית, כולל הזרקות, טיפולי פנים וגוף, אסתטיקה וגינלית, טיפולים בנשירה והתקרחות, השתלת שיער, טיפול בצלוליטיס, טיפול באקנה, טיפולים קוסמטיים משלימים. חמשת סניפי הרשת מעמידים לרשות הלקוחות שפע של ידע, ניסיון רב ומגוון רחב של מכשור טכנולוגי מתקדם למגוון תחומים יוצא דופן בהיקפו. כל אלה יחד מאפשרים מתן טיפול מקצועי ומיומן בהתאמה אישית, להשגת תוצאות מיטביות.

מוגש מטעם: מכבי